pondelok 24. decembra 2012

24.december

A je to tu! Dočkali sme sa. O hodinku zasadneme k Štedrovečernému stolu a ja tu mám pre vás posledné okienko nášho adventného kalendára. Poďme rýchlo na to.
Dnes sa v okienku nachádza moja obľúbená sada naušníc z Avonu práve pre toto vianočné obdobie. Využijem ju aj dnes večer, snáď si to niekto všimne :D ale nakoľko mám veľmi dlhé vlasy nerátam s tým. Ale ten pocit tam bude!(Nestíham vám ju odfotiť, tak len stealnem obrázok.
Navyše moja sada má len 4 páry: stromček, cukrátko, darček a mašlička. :-) )







A čo by som si priala nájsť? Len vianočnú pohodu k dnešnému večeru a to prajem aj vám.
Krásne Vianoce!


Ika :-)

2 komentáre:

  1. Ďakujem, aj Tebe krásne sviatky :-). (by Hellgirlll.blog.cz)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vďaka :) podobne....šťastné a veselé

    môj blog:
    styllin.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť