utorok 4. decembra 2012

4. december

Dnes tu máme 4. december a s ním aj otváranie ďalšieho okienka v našom adventnom kalendári. V tom čokoládovom na mňa čakala futbalová lopta (áno, dobre čítate, veľmi príznačné) a tu...


... rozkošná dentálna niť od M&S. A týmto vám chcem predstaviť moju obľúbenú súčasť kabelky. Od kedy som nosila trvalý strojček začalo mi vadiť každé jedlo, čo by mi mohlo ostať niekde v ústach, takže si potrpím na čistenie zubov aj zubnou niťou. Pretože asi máloktorá z nás so sebou vláči zubnú kefku a pastu. Toto balenie zubnej nite od firmy Marks & Spencer som si obľúbila, pretože je praktické a navyše zubná niť je obalená príjemným mentolovým čímsi, ktoré chutí skvelo :-D
A čo by som si priala nájsť v tomto okienku?


Túto zubnú elektrickú kefku od značky Curaprox, mimochodom najlepšej značky na vašu zubnú hygienu :-) (nie, nie je to reklama :-D som s touto značkou veľmi spokojná a kto ešte nevyskúšal výrobky tejto značky, skúste to, neoľutujete :-) ) 

Alebo máte iný názor? Sem s ním! :-)

Ika

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára