streda 5. decembra 2012

5. decembra

Zdravím vás v tento Mikulášsky podvečer =)

Dnes u nás rozsvecovali stromček v meste a rovnako aj výzdobu, zbehlo sa to tak rýchlo, že som si to skoro ani nevšimla =D

Stromček svieti aj celé mesto a ja vám otvorím 5 okienko na našom kalendári. Dúfam, že sa necháte inšpirovať a napíšete mi, čo by ste radi našli v takom kozmetickom adventom kalendári vy =)



Tákže už som tento výrobok spomínala, no prešiel istý čas a ja môžem s kľudom v srdci povedať, že bez neho neodídem z domu do tej zimy.
Krémik zo zimnej kolekcie od essence s vôňou jabĺk a škorice je to to pravé na túto zimu pre mňa a myslím, že Vám bude voniať tiež.



Ostatné príchute sú taktiež dobré, ale tento je môj NAJ.

A čo by som rada našla v okienku adventného kalendára dneska, ak by som si mohla vybrať? Bol by to asi poriadný, veľký najčokoládovejší Mikuláš =)



a čo vy? čo by ste tam radi našli ? :) a boli ste na vaše rozsvietenie stromčeka ? :)

Ela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára