pondelok 3. decembra 2012

3. decembra

Prajem krásny pondelok =)

Myslím, že niesom sama čo pondelky neznášam no aj ten najhorší pondelok mám rada vďa sprchovaniu s mojimi úžasnými sprchovými gélmi. Mám ich veľa no na zimu používam väčšinou teplejšie a vianočnejšie vône.

V treťom okienku teda odkrývam...



...tieto dva sprchové gély od Balea mi tento rok strašne učarovali. Sú z limitovanej edície a ich vôňa je úžasna.



Prvý je s vôňou čerešne a mandle a druhý je s vôňou fíg a čokolády. Oba sú ako stvrorené na zimné sprchovanie. Zanecháva pokožku voňavú a hydratovanú. Ja si ich neviem vynachváliť, aj keď je pravda, že vôňa nevydrží dlho.


Dnes by som si v tomto okienku rada našla voňavku, ktorá mi učarovala keď ju používala mamka. Myslím, že bola stvorená pre mňa =) (no nie len pre mňa =P) je to Lacoste Pour Femme



A čo vy ? :) aké sú vaše obľúbene sprcháče na zimu? a čo by ste si priali nájsť v treťom okienku kalendára ? =)

Ela

1 komentár:

  1. Tiež mám najradšej Baleu! Krásne voňajú a sú naozaj za dobrú cenu! :).
    Ale práve tieto dva mi nejak nesadli... Asi som divná, lebo všade čítam, že si ich dievčatá obľúbili :D.

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť