štvrtok 6. decembra 2012

6. december

Dnes máme 6. december a s ním aj sviatok sv. Mikuláša.
  Preto dnes otváram ďalšie okienko adventného kalendára a rovno vám spravím na produkt aj recenziu. :-) A bude to..

Posilňujúca maska na vlasy od L´oréal Paris. Túto masku mi odporučila kamarátka, keď som mala minulú zimu problém s elektrizujúcimi vlasmi. Možno to poznáte, odstávajúce vlasy kade tade.  

Takže na presvedčivé odporúčanie od kamarátky som sa vybrala do drogérie po masku s nádejou, že sa konečne zbavím vzhľadu rozstrapkanej metly. Ešte v obchode som masku otvorila a ovoňala, len pre istotu. Poviem vám, tá vôňa ma dostala, pretože už po prvom ovoňaní som si pripadala ako v kaderníckom salóne.



A hneď v ten večer som masku vyskúšala. Po umytí vlasov som si na ne naniesla masku, nie na celé vlasy, ale tak približne od lícnych kosí smerom dole. Pretože ak máte nejaké tie skúsenosti s maskami na vlasy viete, že ak si ich nanesiete na povrch hlavy, vlasy vám začnú mastnieť rýchlejšie. V návode je napísané, že masku treba naniesť na uterákom osušené vlasy a nechať pôsobiť 2-3 minúty. Ja som bola prvý krát taká netrpezlivá, že som vlasy ani nesušila uterákom a masku som naniesla na “vyžmýkané“ vlasy. A nechala pôsobiť 2-3 minúty? Prosím vás, to je strašne dlho na nedočkavú osobu ako som ja :-D Takže po minútke a niečo išla maska dole.

Výsledok bol skvelý a to som ani nepostupovala podľa presného návodu. Už pri zmývaní masky vodou cítite neporovnateľný rozdiel. Vlasy sú hladké a príjemné na dotyk. Naviac, s rozčesávaním nemáte žiaden problém.

Túto masku vám môžem vrelo odporučiť, hlavne počas blížiacej sa zimy, kedy trpia aj naše vlasy a s nimi občas aj my, keď robia neplechu.
Naviac obsahuje arginine resist x3 s koncentrovaným posilňujúcim sérom, takže vyživuje, obnovuje a posilňuje vaše vlasy už od korienkov a vlasy sa nelámu a nevypadávajú. :-)

Cena               4/5       (okolo 5 eur)
Balenie            5/5       (300 ml, vydrží dlho, netreba nanášať veľké množstvo)
Konzistencia   5/5       (skvelo sa roztiera)
Účinnosť         5/5

A čo by som si priala nájsť v dnešnom okienku? Asi návštevu u kaderníka, pretože mám už veľmi dlhé vlasy a žiaden čas na ich skrátenie. Holt, škola nepočká :-) 


Dúfam, že ste poslúchali ;-)
Ika


2 komentáre: