nedeľa 23. decembra 2012

23.decembra

Prajem krásnu 4tú adventnú nedeľu.

Tešíte sa už na zajtra ? Ja veľmi.
Po toľkých dňoch v práci, škole, zhonu si konečne trocha oddýchnem a dúfam, že aj vyspím.

Dnes som mala v čokoládovom advnetnom kalendári rybku. Úplne mi to dalo chúťky na kapríka snáď sa vydarí =)
No a v kalendáriku našom adventom dnes síce nieje nič s rybkou ale nachádza sa tam úžasna vec, čo sa podľa mňa na zajtra celkom hodí.



Najsamlepšie vonné vosky do aromalámp. Terajšia moja NAJ vôňa sú jablká v cukre. Sladučká vôňa na tieto zimné večery vám prevonia celý byt. Ak neholdujete voskom a aromalampám kúpite si ju jednoducho ako sviečku =)



Nakoľko je už len deň do Vianoc v tomto okienku by som si želala nejaký darček pre babku a dedka aj keby som im to mala dať až po Vianociach. Nemáte nejaký tip ? Budem vám vďačná.

Prajem ešte krásnu nedeľu,

Ela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára