nedeľa 23. decembra 2012

22. december

Krásny večer dámi a páni, chlapci a dievčatá, máme tu 22. december, dva dni do Vianoc, prežili sme koniec sveta, čo viac si priať? Možno už len otvoriť si okienko v našom adventnom kalendári :)
Keďže som sa minule pozabudla s otváraním, predstavím vám v tento deň moje farebné šošovky, spolu s recenziou.
 
Začala by som asi tým, že som si ich objednala cez super internetový obchod, www.vasesosovky.sk, kde som ku šošovkám za cenu asi 11 eur dostala roztok zadarmo spolu s puzdrom na šošovky ( v balíčku bola priložená aj prenosná tašťička, zradielko a vreckovky od firmy, ktorá poskytuje roztok v tomto internetovom obchode). Samozrejme, nefunguje to takto stále, treba vyčkať na správny okamžik, obvykle je to raz za 14 dní, kedy príde takáto špeciálna ponuka alebo jej podobné. Môžete si tam pri viacnásobných objednávkach zbierať body a vybrať si za to potom pekný darček zadarmo v podobe roztoku, puzdra alebo očných kvapiek.

Takže pre tie, ktoré túžite po zmene, už nechcete mať hnedé očká, ako mám napríklad ja, alebo chcete zvýrazniť svoju farbu očí, neváhajte. Ja som nad touto voľbou rozmýšľala asi rok a potom som sa proste rozhodla vyskúšať to. Vem to čert. I vyskúšala som a dobre bolo. Každý si to hneď všimne, pýta sa, či sú to vaše oči alebo sa len na vás zahľadí so slovami aké máte zaujímave a nádherné oči :D Koľké to sklamanie.

Tak ideme na to. Keďže to bol prvý pokus, vyberala som z tých lacnejších, teda vzala hneď najlacnejšie. Colour Vue - Big Eyes, farba modrá.




Po rozbalení to vyzerá asi takto, aby ste mali predstavu. Roztok a veci okolo toho vám fotiť nebudem, to myslím nieje potrebné :)




Takže vnútri nájdete takéto dve balenia šošoviek. Konkrétne tieto zväčšujú oči, majú teda väčší polomer ako vaše dúhovky a teda je viditeľný aj stred - vaša pôvodná farba. Niekto si to všimne, niekto nie. Mne povedali, že je to pekné, ako modrá prechádza do môjej pôvodnej - hnedej farby. Záleží od názoru a čo sa komu páči :-) Ja som ale spokojná. A výsledný efekt:



Posúďte sami :-)
A čo by som si priala nájsť v okienku? To, čo asi nájdem pod stromčekom. Tentokrát si zmením oči na zeleno :-) (snáď to nebude nejaká esmeraldovská farba)
Každopádne, odporučujem podobnú zmenu. Zmena je život. Tak žite! :-)
S pozdravom a vrelým želaním pevného zdravia do Vianoc,
Ika :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára