piatok 21. decembra 2012

21.decembra

Ach jaj ,
moja milovaná sestra má hlavu v oblakoch a včera vám zabudla napísať do adventného kalendára. A možno verila v koniec sveta a pripadalo jej to zbytočné. Nič to nemení na tom, že dnes koniec sveta nebol (obrovské odhalenie) a prichádza 21 okienko otvárané mnou.




Dnes to nebude žiaden kozmetický tip. Áno nie žeby som všetky vyčerpala, ale príde mi to vhodné na voľný čas, ktorý niektoré z nás čaká. Ide o časopis čo si kupujem už dlho no pravidelne som začala asi pred 6timi mesiacmi.

EPOCHA ty moja záchrana v nudné hodiny, buď ti sláva, že vychádzaš každých 14 dní. Vďaka aj bratom Čechom čo mi ju sem posielajú. Možno ste ju ešte nikdy nečítali tak ozrejmím, že v obsahu sa ukrývajú rôzne články z bežne nebežného pohľadu, konšpiračné teórie niekoľko tipov na darčeky ktoré len tak hocikde nezoženiete (a občas je to aj dobré) a kopec iných pútavých a zaujímavých vecí. Je to asi jediný časopis ktorý ma "přijmul" neviem si spomenúť na slovenský ekvivalent slova, čítať článok o histórii. Vrelo odporúčam, každé číslo zaujme =)


A určite by som si dneska priala dostať nové nohy. Tá robota na nohách ma raz zabije. A pamätajte žiaden stres ani zhon Vianoce sú sviatkami pokoja, tak si ľahnite vezmite niečo na čítanie a relaxxxxx :)

Ela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára