piatok 25. júla 2014

Yves Rocher ma veľmi milo prekvapil

Ahojte,

viem je to hanba, ale dovolenková sezóna je proste taká. Uhorková sezóna bola aj u nás na blogu. Budeme sa to snažiť napraviť a začínam stým ako prísť k prírodnej kozmetike lacno a ešte ktomu dostať úžasné darčeky. Tak poďme na to. Ak teda ešte nemáte kartičku do Yves Rocher.
Keď som tam bola pred nedávnom kúpiť švagrinej darček opýtali sa ma či už mám kartičku zbieraciu a ja že nie a oni či chcem a ja že no čo ja viem ? Tak mi dajte. Aj keď mám už kartičiek zbieracích milón. Ale urobila som dobre. (zbierajú sa pečiatky za každé 3e a keď je vyplnený riadok tak sa niečo ostane alebo tak už si nespomínam :D)
 Nie len, že som získala zľavové kupóny a vzorky, ale aj skladaciu nákupnú tašku, ktorú som nestihla odfotiť lebo mamka si ju brala už na dovolenku. Tá moja bola čisto zelená, ale zdá sa mi, že sú aj iné.


No a poďme ďalej, ďalší deň som sa do predajne vrátila s kupónikom, ktorý sľubuje pri nákupe nad 1,99 špirálu. No a to vám poviem, že takú super oddeľujúcu špirálu som už dlho nemala. Naozaj je perfektná.Risy krásne oddelí a pôsobia veľmi elegantne a upravene.Z druhej strany kartičky pre získanie špirály je tá, čo je na fotke v pravo. Každý deň vás čaká v predajni zľava aká je uvedená na kartičke. Platí 2 mesiace od registrácie.



No a čo som si vlastne kúpila ? Švagriná miluje levanduľu tak som jej kúpila chladivý gél na unavené nohy s vôňou levandule a stou istou vôňou vyhladzujúci peeling na nohy. Sebe som už tradične kúpila antibakteriálny gél na ruky. Je jediný, ktorý poznám, že pekne vonia aj keď trochu lepí zatiaľ som zańho nenašla náhradu.



Máte vy skúsenosti s nákupom v tejto predajni? Alebo som vás nalákala na extra darčeky pre nových členov ? Určite sa oplatí tam zavítať.

Prajem pekný víkend .

Ela

nezabudnite sa zapojiť do narodeninovej Giveaway

1 komentár:

  1. Ahoj moninovala som ťa na svojom blogu na liebster tag :)
    http://theresahoran.blogspot.sk/2014/08/tag-liebster-award-discover-new-blogs.html

    OdpovedaťOdstrániť