sobota 27. apríla 2013

GIVEAWAY II.

Prajeme krásny deň.
Dnes tu pre vás máme druhú GA, sme radi, že nás sledujete, aj keď vás nieje veľa, no teší nás každá návšteva.
V tejto GA môžete vyhrať 3 produkty od kozmetiky e.l.f.
Výhry do našej GA venoval slovenský elf, za čo im veľmi pekne ďakujeme a dúfame, že sa vám výhry budú páčiť.



Podmienky sú nasledovné:
POVINNÉ
1. Sledovať náš blog prostredníctvom GFC (Klik na pripojiť sa k tejto lokalite v bočnom menu prostredníctvom g-mailu) + napísať do komentu meno pod akým sledujete

2. Sledovať náš blog na FB, taktiež v pravo je ikonka + napísať do komentu meno pod akým sledujete

3. Napísať do komentárov váš email, na ktorý vás budeme v prípade výhry kontaktovať

4. BONUS nemusíte, ale ak budete zdielať túto GA na vašej stránke v podobe odkazu v MENU či článku môžete si napísať ešte jeden komentár, no do oboch treba vložiť ešte odkaz na danú stránku, kde GA zdieľate. 

5. NEPOVINNÉ, ale určite elf kozmetiku, ako sponzora, poteší váš LAJK na ich FB stránke a budete vedieť o každej novinke =)

6. NEPOVINNÉ  napíšte do komentára, ako ste spokojné s elf kozmetikou a ktorý výrobok vám najviac prirástol k srdcu

A o čo hráte ? :)
Kabuki štetec
Mentolový lesk na pery
3 minerálne očné tiene na dymové líčenie


Zapojiť sa môže hocikto, ale doručovacia adresa musí byť na Slovensku.



Vyhodnotenie GA prebehne po Eliných štátniciach, čo vychádza cca na 27-28 mája, takže uzávierka je 29.mája 2013 o pol noci.
Víťaza vyberieme pomou programu random alebo klobúka.



Držíme vám palce

Ela a Ika

28 komentárov:

  1. GFC: Everythingaboutcosmetics Dada
    FB: Everything about - cosmetics
    e-mail: everythingaboutcosmetics@gmail.com
    Super cena, ten štetec by sa mi zišiel :) Pozývam Vás aj ja na: Moja_GiveAway

    OdpovedaťOdstrániť
  2. sledujem vás už dlho dievčatá.tu ako Lucinda a na fb inicialky LA(keby náhodou vyhrám,dám vám plné meno pre kontrolu)
    z elfu mám dosť vecí,ale najviac milujem ich studio štetce,mám ich 5,ale kabuki mi chyba :/ a mám rada aj ich podklad pod očné tiene,dlho som nevedela mu prísť na chuť,ale odkedy mi baby poradili,ako ho používať,je súčasťou môjho každodenného líčenia.
    držím palce na štátnice,mňa čakajuú 21. a 31.5
    email lu-cinda@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. GFC: Sofia
    FB: Sofia Sophy
    e- mail: sofia.gumanova@gmail.com
    super GA ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja Vas sledujem uz dlhsie: ako Zuzana Labudova a Armen :)
    mail: labudova.kukdong@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. GFC: Paja Meysik
    FB: Pauluška Maceková
    pawuska117@gmail.com
    naj. je pre mňa minerálny rúž :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. GFC> Zsu
    Facebook> Zsuzsanna David
    e-mail> davidova.zs@gmail.com

    :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. GFC: Lindas Casper
    FB: Linda Hornungova
    e-mail: lindascasper@gmail.com

    aj ja tento rok štátnicujem, tak veľa šťastia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. GFC:bmacso
    FB:Detti Macsó
    email:bmacso@azet.sk
    Este som si neskusala ELF produkty,takze by ma potesili. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. sledujem na fb aj na gfch ako janka meszárošová :)
    email: jannnka1@gmail.com :)
    pekné ceny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. GFC: nikiki
    FB: Niks Roštášová
    email: niks.rostasova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Pekná Giveaway...Elf mám veľmi rada!A rada u nich objednávam.:))
    gfc:Zuzanka
    Fb:Zuzana Vesturova
    email-zuzka.vesturova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. FB: Michaela Šutková
    GFC: Michaela Crash
    msutkova@gmail.com

    Elf mám veľmi rada, hlavne setting sprej, bázu pod tiene a štetce!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. GFC: Katka Homolová
    FB: Katka Homolova
    kate.homolova@gmail.com

    Elf je super. Zatiaľ som bola spokojená so všetkým a hádam najviac s leskom na pery v pere :D Poškuľujem momentálne po štetcoch :D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. GFC: MimsLady
    FB: Barbara Mims
    barbie9589@azet.sk

    Elf som ešte neskušala, a myslím že nastal ten čas :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. GFC: romana
    FB: Romana Minarikova
    minarikovaromana@gmail.com
    Nemám žiadne skúsenosti s Elf ale myslím že by nebolo na škodu vyskúšať ich. Ešte som na ne v obchode nenatrafila a cez net moc neobjednávam... Ale super GA

    OdpovedaťOdstrániť
  16. GFC- Zuzka_S
    FB- Zuzka Stupková
    zuzka.stupkova@gmail.com
    S elf kozmetikou som velmi spokojna, objednavala som uz vela krat. Nemam oblubeny produkt, ale so vsetkymi som bola spokojna :))

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  18. GFC:Nina Lenártová
    FB: Nina Ninka Lenártová
    email: nini0104@gmail.com
    Kozmetiku elf som ešte nemala no už dlho si na ňu cerím zúbky,preto by som rada vyhrala :D :)...

    OdpovedaťOdstrániť
  19. GFC: Michaela Némethová
    FB: MIša Némethová
    email misa.nemethova@gmail.com

    pekná GA, od ELF-u mám štetce a som spokojná :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. GFC:Barbora Trnovská
    FB:Barbora Trnovská
    E-mail:b.trnovska@gmail.com
    Super GA, kozmetiku ELF mám veľmi rada...vždy som s ňou bola spokojná...asi nie som jediná čo by som ocenila širšiou ponuku produktov :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. GFC : Aj.Ro.Na
    FB: RomyM Foto
    romymaxonova@gmail.com

    ten kabuki štetec je užasny strašne zlatíí :))

    OdpovedaťOdstrániť
  22. GFC: Martina Bugáňová
    FB: Martina Bugáňová
    email: martina.buganova@centrum.sk

    kozmetiku elf mám veľmi rada, má priaznivú cenu a dobrú kvalitu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. GFC: Maji x
    FB: Maria Drabova
    mail: Maji95@azet.sk
    Zdieľam vás na blogu : http://majiii-em.blogspot.sk/ vpravo hore

    Elf kozmetika je fajn:) brúsim si zuby na nejaké nové paletky a k srdiecku mi prirástli očné linky.

    OdpovedaťOdstrániť
  24. zdielam vas na : http://majiii-em.blogspot.sk/

    :) mail: Maji95@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  25. GFC: Zuzka_S
    FB: Zuzka Stupková
    EMAIL: zuzka.stupkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  26. sledujem aj ja :)
    cez gfc pod inicialkami mena a priezviska N.A.
    aj na fb pod takym istym menom
    elf kozmetiku mam rada,dost objednavam :)
    nat121@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Sledujééém ako Veronika :)
    email: veronika.cizmarova@gmail.com
    FB: Veronika Čižmarová

    Elf ma super minerálne tiene, sú krásne pigmentované, aj tento lesk na pery som už mala, krásne vonia aj super chutí :D inač milujem asi všetko od elfu, ešte sa mi asi nestalo že by som bola s niečím nespokojná.

    OdpovedaťOdstrániť
  28. GFC: Nelly
    FB: Zuzana Fízlová
    email: zuzanafizlova@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť