sobota 16. novembra 2013

TOP 5 - 44. a 45. týždeň

Prajem vám krásnu sobotu.

Po náročných týždňoch som sa mohla konečne poriadne vyspať a spala som až do jednej. Parádička.

Konečne vám prinášam TOP 5ku minulých týždňov a dúfam, že vás zaujme aspoň jeden bod =)



1.) Pracovná zmluva....nie je to nič moc, ale aspoň nesedím doma a nebehám po úradoch tých mám už naozaj až po krk....


2.) Bart Simpson......teraz vychádza každých 14 dní v podobe mini komixu a je to pre mňa aspoň také malé odreagovanieaj keď je určený možno o polovicu mladším čitateľom =D

Zdroj

3.) Pistácie....neviem sa ich dojesť....je to asi tým, že doma sme ich nikdy nekupovali a mám akýsi deficit po nich. zbožňujem už len tú slanú chuť keď olížem obal pistácie

Zdroj

4.) Kupovanie vecí pre miminko......onedlho k nám pribudne malý človiečik a aj keď ešte nie som jeho práva teta teším sa veľmi.... chlapčiatko moje tvoja (zatiaľ) nevlastná teta sa na teba už veľmi teší =)


5.) CARRIE....na jej meno nikdy nezabudneš.....celkom fajn horor pre ľudí čo sa veľmi ako ja napríklad....pre tých čo očakávjú veľa to môže byť len taký slabý odvar.....ja ale dávam 3 z 5 hviezdičiek...PS: viac som sa bála jej matky ako Carrie =D

Zdroj
Prajem vám úspešný budúci týždeň

Ela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára