nedeľa 3. novembra 2013

TOP 5 - 42. a 43. týždeň

Prajem vám krásnu, aj keď upršanú nedeľu.

Dnes mám pre vás konečne zhrnutie TOP 5. Dúfam , že to bude pre vás príjemné rýchle čítanie.



1.) Jeseň......z časti milovaná z časti nenávidená, no stále nádherná jeseň so svojím osobitým čarom.....


2.) Termálne kúpalisko Vrbov......človek by mal absolvovať aspoň raz za rok parádny kúpeľ v horúcej vode, keď je vonku minimálne 10 stupňov......

3.) Pizza......nieje nič nlepšie ako keď je niekto veľmi hladný a potom príde ten úžasný slaný koláč ? .... moja naj kombinácia neexistuje zjem skoro všetko =)

4.) Práca a úrad práce......neviem čo je horšie......či vstávať do práce alebo chodiť na ten smradľavý úrad....radšej asi predsa len do práce.....výplata vždy poteší =)

5.) Halloween.....nie že by som mala rada ten sviatok ako taký, ale v Lidli majú vždy v tento čas úžasné gumené jedlé oči.....


Prajem vám prežitie ďalšieho týždňa čo najúspešnejšie a tiež vám želám veľa síl do toho čo sa vám práve teraz nedarí alebo očakávate nové veci na riešenie.

Ela

2 komentáre:

  1. tie oči su zaujimave ja som si myslela že to je umele :)) ale neviem či by som sa ich odvažila zjesť:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tie oči som raz jedla a boli fakt hnusné, ale vyzerajú dobre :)

    http://sweetletty.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť