streda 6. novembra 2013

Tipy na vianočné darčeky 1



Áno, viem, že je ešte len začiatok novembra a niektorých už otravuje vianočná výzdoba v nákupných centrách, ale podľa mňa sa práve teraz začína čas zháňania darčekov, ak si to nechcete nechať na poslednú chvíľu a nakupovať darčeky na benzínke.

Tak som sa rozhodla priniesť vám v niekoľkých článkoch tipy na darčeky. Nemusíte si z toho vziať nič, ale veľmi ma poteší, ak aspoň niekomu pomôžem pri výbere. Keďže som študentka a ledva si niečo privyrobím na brigáde, tak aj darčeky, ktoré vám uvediem, budú v tej strednej, školskej cenovej línii.
Nebudem to rozdeľovať do žiadnych kategórii ako sú rodičia, sestra, babka, atď., pretože si myslím, že je to na vás, pre koho sa rozhodnete darček kúpiť a nemusí to byť striktne tá osoba, pre ktorú by sa darček hodil podľa mňa.

Ešte dopredu dávam na známosť, že obrázky v tomto článku nebudú fotky, len obrázky, nakoľko všetky tie veci  nevlastním, ďakujem za pochopenie a teraz už poďme na to :-) 


Prvá vec, ktorá mi napadne, keď sa povie Vianoce, sú asi sviečky a vôňa, ktorá z nich vychádza.
Ja viem, poviete si, že sviečky sú ten najneoriginálnejší darček, avšak ja som v poslednej dobe závislá na práve tých sviečkach, ktoré sú aromatické. Máte hneď niekoľko možností. Ak viete, že dotyčná osoba má aromalampu na sviečku, môžete jej kúpiť buď klasické olejčeky, ktoré sa kvapkajú navrch do vody alebo vosk v podobe Yankee Candle. Ja by som skôr odporúčala možnosť číslo dva, nakoľko je to veľmi praktické a navyše tieto vosky vydržia dosť dlhú dobu. Máte na výber zo širokej škály vôní a rozmerov. Viac info tu – YankeeCandle – ak neviete, v akom obchode ich hľadať, tu si určite niečo vyberiete, navyše na stránke majú rôzne akcie, darčekové sety a novú vianočnú ponuku. :-)

Malý výber tohtovianočných vôní:


 Ak daná osoba aromalampu nemá a nechcete jej ju kupovať, môžete takisto siahnuť po YC, nakoľko majú aj vosk v skle ako sviečku, alebo sa obrátiť na klasickejšie  aromatické sviečky v skle. Či už od značiek ako je AIR WICK alebo napríklad GLADE. Ja osobne som minulé Vianoce dostala konkrétne túto – Ribbons Scent - a je to asi tá najlepšia vonná sviečka. Je to jemná zmes ľalie, ruže a pivoňky s dotykom vanilky pre výnimočnú atmosféru a rozvonia vám byt aj bez zapálenia. Z tej minuloročnej mám teraz sklenenú misku a tohtoročnú sa už chystám zapáliť v priebehu nejakého pekného večera. Určite ju niekedy skúste ovoňať v obchode, napríklad pri najbližšej návšteve DMka ;-)

Ak nechcete nič značkové a možno ešte daný svietnik ozdobiť podľa vlastných predstáv, je tu aj cenovo dostupnejšia verzia, na ktorej sa môžete vyblázniť s DIY ľubovoľnou technikou a sú to sviečky z obchodu KIK, ktoré stoja.. pfuu.. určite do dvoch eur a majú ich vo vôňach: vanilka, pečené jablko a škorica.


Samozrejme, nemusia to byť len vonné sviečky, ak chcete kúpiť nejakú so zaujímavým tvarom, hor sa do toho, avšak musíte sa trafiť do vkusu a štýlu dekorácii u danej osôbky doma.

Sviečky = relax. Poďme sa však pozrieť na to, čo darovať tým, ktorí sú od športu tak trochu závislí.

Prvou možnosťou je obdarovať športovcov imaginárne. Nedať im teda nič hmotné ale trebárs poukaz na 10 vstupov do obľúbenej posilovne, permanentku na bazén apod. Keď ideme k hmotným veciam, záleží to samozrejme od druhu športu a od toho, koľko chcete minúť. Pre bežcov je vhodný držiak na mobil, ktorý si pripevnia na ruku. Nemusia ho nosiť vo vrecku a navyše z neho môžu počas behu počúvať svoju obľúbenú hudbu. Takisto je vhodný aj pre cyklistov.
                                    

Ak máte peniažkov na rozdávanie, existujú aj vodeodolné MP3-prehrávače, ktoré sú vhodné pre plavcov (alebo do sprchy :-D). Ja sama o ňom uvažujem, avšak pre seba.
Siahnuť môžete aj po fľaši pre športovcov. Na trhu je veľa druhov, čo sa týka dizajnu, veľkosti, značky a tvaru. Určite sú fľaše na bicykel rozdielne od fliaš pre kulturistov, ktorí si v nich väčšinou miešajú proteínové drinky. :-)

Na trhu sa rozbieha novinka – Bobble, sú to EKO fľaše na vodu s vlastným filtrom, takže zabezpečia pitnú vodu a zároveň šetria planétu.


Pre pánov, ktorí sa venujú posilňovaniu, môžete kúpiť nové rukavice alebo proteínový drink v suchej forme a pre dámy, ktoré sa venujú napríklad aerobiku alebo pilates, siahnite po cvičebných pomôckach, cdčkach s cvikmi alebo po cvičebnom odeve.

To je odo mňa pre dnešok všetko, dosčítania pri najbližšom článku – Tipy na vianočné darčeky 2
Ak vás niečo oslovilo už teraz, určite mi dajte vedieť dole v komentároch, budem veľmi rada :-)
Ika

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára