štvrtok 22. augusta 2013

Volume Build Mascara od Oriflame


Prajem krásny štvrtok,

dnes vás chcem zoznámiť s mojou v poslednej dobe najobľúbenejšou špirálou. Ide o maskaru VOLUME BUILD od Oriflame, ktorá ma zaujala v katalógu tým, že tvrdila, že po nanesení viacerých vrstiev vytvorí efekt umelých rias. Musela som ju preto mať a tak za sumu tuším 4e som si ju objednala.




Musím povedať, že keď prišla a uvidela som pomerne obyčajnú kefku nechcela som veriť, že vie niečo také vykúzliť. V prvej vrstve naozaj nevytvorila nič extrémne no postupne, ako som nanášala ďalšiu a ďalšiu vrstvu, sa to zlepšovalo. Riasy boli predĺžené mali slušný objem a čo bolo hlavné nelepili sa a na koncoch sa nevytvárali chuchvalce nanesenej riasenky.



Ja osobne som so špirálou spokojná, ak by som naniesla ďalšie vrstvy bude efekt o niečo výraznejší, ale mne sa to páči také aké to je. Na živo všetko vyzerá inak a tak vám poskytnem aspoň vyjadrenie kamošky, ktorá, keď ma prvý krát uvidela s touto maskarou sa ma opýtala: " Ty máš umelé mihalnice? " Nie naozaj som nemala a hneď sa pýtala, akú špirálu používam.

Samo o sebe som s riasami v celku spokojná, no predsa len dobrá špirála dokáže divy a som rada, že som podľahla a kúpila si práve túto, nakoľko ma veľmi príjemne prekvapila svojím výkonom.

Akú máte teraz obľúbenú špirálu vy ? Vyskúšali ste niekedy túto ? Ak áno boli ste spokojné? Alebo som vás aspoň na ňu trocha nalákala ? Budem rada ak dáte nejaký tip pre mňa aj ostatné baby =)

Pekný zvyšok dňa prajem.

Ela

1 komentár:

  1. pekne ti ukaže na očiach ked maš dlhe riasy .ako takpozeram tak nema ani moc veľky aplikator mohol by sa teda hodiť aj na kratke:)

    OdpovedaťOdstrániť