sobota 25. mája 2013

LadyBox květen 2013

Prajem krásnu sobotu,
u nás práve vyšlo slniečko a ja popri učení mučení, obedovaní a iných "dôležitých" veciach vám idem v rýchlosti ukázať, čo sa ukrývalo v májovom LB.
Prišiel nám včera takže je to pomerne čerstvé a myslím, že ak by sa vám zapáčil obsah je ešte pár kusov na sklade....ladybox.cz
Krabička krásy prišla klasicky v papierovej škatuli.


Tak ako minulý mesiac aj tento má škatuľka farbu ružovú, čo mi príde síce pekné, no pre mňa na ďalšie skladovanie veľmi nepraktické. Tá predošlá sa mi do dvoch dní zašpinila a veľmi to je na nej vidno....no om šikovná čo si budeme hovoriť.
Na druhú sranu máj lásky čas, tak prečo nie ružová =)
 

Logo malo klasický striebristý nádych.

  

Obsah kvôli spojleru až kliknutím na celý článok =)
V krabičke sa na vrchu nachádzal tradične zapečatený sprievodný list s informáciami o produktoch a ich cene. Musím pochváliť dizajn tohto "dopisu" veľmi sa mi páči a asi som to ešte ani pri jednom LB nespomenula.

 

Po odkrytí sprievodného listu na nás vykukne obsah LB a ja sa teda púšťam už na konkrétne produkty.


Malinká nádobka o obsahu 10ml, ktorá (aj keď tam boli väčšie produkty) ma zaujala ako prvá. Myslela som si, že pôjde o balzám na pery alebo nebodaj o peeling. O to väčšie prekvapenie bolo, keď som zistila, že obsahuje kolagén. Je od firmy Iven Cosmetics. Kolagén veľmi dobre viaže vodu, no na pleť ho treba naniesť tak, že naňho dáte ešte bežný pleťový krém. Len vďaka tomu voda ostane v pleti a netreba zabudnúť, že pôsobí na elasticitu pleti. K tomu ešte nádherne vonia. 50ml stojí 1150 Kč čo je cca 50e.



Druhú vec som vytiahla ružovú fľaštičku s rozprašovačom. Najprv som si pomyslela, že je to nejaký antiperspirant. Na moje aj sklamanie aj potešenie to bol lesk na vlasy od firmy Lee Stafford. Píšem sklamanie preto, lebo bol na výber buď lak alebo ste mohli dostať suchý šampón. No a popravde šampón by bol o 100x lepší. Nevadí, na vyskúšanie bude aj lesk dobrý, keďže také čoei si bežne vôbec nekupujem. Príde mi to zbytočné zaťaženie vlasov. Balenie obsahuje 50ml a plné balenie má 200ml za 290 Kč čo je cca 12,60e.

Tááák a sme pri produkte, ktorý ma tak trocha zarazil. Po pravde, ale príjemne. Od tejto krabičky si totiž personalizovaný produkt, resp. jeho odtieň môžete vybrať samé (nemusíte). Ani ja som si ho sama nevyberala, totiž keď som box objednávala zdalo sa mi (možno sa mýlim), že produktom majú byť tekuté očné linky (naozaj mám pocit, že to tam tak bolo napísané) a z farieb hnedá a fialová som si naozaj nechcela ani vyberať, lebo sa mi proste ani jedna farba nepáčila.
 Na moje počudovanie prišli tekuté tiene od firmy Lambre. Keď som otvorila krabičku nestačila som sa diviť. Neboli ani fialové ani hnedé bola to perleťovo biela s odleskami do ružovej a fialovej. Poviem vám SUPER. Oveľa lepšie ako tmavo hnedé alebo u mňa naprosto neprípustné fialové. Takže paráda. Plný produkt 3,5ml cena 139 Kč čo je cca 6e VÝBORNÉ
PS: pomocou bežného štetca na očnú linku si môžete dopriať namiesto tieňov jemnú linku.


Takto vyzerá odtieň č 6 na ruke.


Ďalším produktom je od firmy Palmers pleťové mlieko z kakaového masla. Hydratuje, regeneruje, obsahuje vitamin E a vyrába nám jemnú pokožku. Vôňa síce je, ale úplne krásna jemná príjemná nič "vlezlého". Balenie obsahuje 50ml a za plné balenie 250ml zaplatíte 145 Kč a za 400ml 235 Kč čo ja cca 6,3e a 10,20e.
Miniatúrka zubnej pasty od firmy Marvis má sicé len 10ml, ale na krátku dovolenku sa hodí perfektne a určite si ju niekam so sebou vezmem. Má kráse balenie a mentolkovú vôňu. Cena za 75ml sa pohybuje okolo 215Kč čo je na eurá 9,35e. 

Toto mydielko ma potešilo snáď ako druhé najviac. Nádherný obal, svieža citrusová (aj keď miestami záchodová) vôňa vo mne vyvolala túžbu cestovať. Mydielko vyrába firma Duck Island, ktorá hygienické potreby dodáva do luxusných hotelov po Veľkej Británii. Samostatne sa to nedá kúpiť, no LB zrejme niečo chystá nakoľko cena je v príprave. Už ale teraz viem, že aj keď toto 30ml balenie vyspotrebujem fľaštičku tak rýchlo z ruky nepustím =). PS: ak máte vaňu, dá sa použiť aj ako pena.


Ďalším plným produktom je od firmy Le Chaton vyživujúca tvarohová maska s medom. Obsahuje 100g a plné, čiže toto balenie stojí 298 Kč čo je cca 13e. Vonia veľmi príjemne a čiastočky (zrejme tvarohu) pôsobia ako jemný peeling. Je určená na zmiešanú pleť. Určite produkt ktorý si u mňa nájde stále miesto =)
PS: tento produkt bol tiež personalizovaný a okrem tejto masky ste si mohli nájsť napríklad aj pleťovú revitalizačnú masku pre mastnú pleť so sklonom k akné od značky La Chevre

Na koniec ešte pár letákov a vzorka krému od Palmers a je to z májového boxu všetko.


Musím sa priznať, že mi urobil veľkú radosť a všetky produkty si u mňa nájdu miesto. Čo na kvalitu a kvantitu výrobkov dávam májovému boxu jedničku s hviezdičkou a teším sa už teraz na ten pocit, keď budem rozbaľovať ten ďalší. Na záver ešte fotka so všetkými výrobkami a info o cene boxu. Celý obsah boxu by sa dal vyčísliť na 34,41 e + sprcháč kačičkový takže ja len TLIESKAM

Máte aj vy Ladyboxík ? Zaujal vás? Ktorý výrobok by ste chceli veľmi (resp. vás nadchol najviac) a ktorý naopak by ste z boxu "oželeli"? Napíšte budem rada =)
Ela

1 komentár:

  1. Ďakujem za tip, možno bude časom aj FIMO. By Hellgirlll.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť