nedeľa 19. mája 2013

Čistota - pol života



Ahojte, po ťažkom zápočtovom týždni sa vám hlásim s krátkym prehľadom mojich “čistiacich prostriedkov“, ktoré momentálne používam v týchto dňoch a o ktorých by som vám rada niečo povedala.






Na začiatok by som začala od  hlavy. Asi pred týždňom som si kúpila šampón od Alverde. Chcela som vyskúšať niečo nové. Bol to prvý šampón, ktorý som vzala do ruky a bolo na ňom presne to, čo som potrebovala – pre objem vlasov pre suché a namáhané vlasy. Keďže si ich v poslednej dobe dosť natáčam, krepujem, žehlím, fénujem, atď., sú naozaj namáhané, avšak prekvapivo nijako zvlášť zničené. 

Každopádne, čo sa týka tohto šampónu, nie som ním veľmi nadšená. Po prvé, spotrebujem ho dostatočné množstvo, nakoľko nepení až tak dobre, ako som pri šampónoch zvyknutá a nakoľko mám veľmi dlhé vlasy.
Po druhé, po umytí vlasov (už po zmytí šampónu) cítim, že sú vlasy tvrdé ako seno.. Keď ale vyschnú, sú celkom v pohode, cez to všetko však používam radšej ešte balzam.
Čo sa týka vône, je celkom príjemná, povedala by som že vonia “prírodne“ po ibišteku a aloe vera, z ktorých je šampón zložený.
Cena okolo 2,50€ – už som mala lacnejšie šampóny, ktoré boli lepšie, ale kúpa bola nutnosť.
  
Ďalšou “hlavovou“ záležitosťou je ústna voda pre deti – Odol3dent pre deti. Som z nej celkom nadšená, pretože chutí veľmi príjemne a jeho funkciu to neovplyvňuje. Predtým som používala Listerine, po ktorom mi tak ako v reklame vybuchlo v ústach. Mám pocit, že na znak toho štípania v ústach zabíja Listerine naozaj viac baktérii, ale teraz si radšej ulahodím týmto ružovým zázrakom pre deti :-)



Čo sa týka tváre, k spreju od Salcury som sa vyjadrila pri zložené LadyBoxu. Vtedy som po pár dňoch ešte nepochopila aký je to zázrak. Preto by som teraz rada zmenila svoju výpoveď :-D.  Je to genialita. Mám teraz vyrážky od stresu, na ktoré mi Antiac od Salcury veľmi pomáha, používam ho ráno a večer, niekedy len večer, hlavne cez pracovné dni. Po vyčistení tváre si nastriekam isté množstvo na odlíčovací tampón a pretriem si ním tvár. Pridám ešte SOS spot killer od essence a pleť je podstatne lepšia, z čoho som veľmi rada. :-)

A dostávam sa k telu. Posledné dni striedam dve sprchové mydlá od Baley. A to jedno z limitovanej edície s vôňou čerešne a mandle – 300ml, vôňa je naozaj úžasná, vyberala som si ho asi 10 minút medzi všetkými ostatnými, ktoré nehovorím, že voňajú zle, ale táto kombinácia ma jednoducho dostala.

Druhé z nich som dostala na meniny od Ely, a je z edície Mademoiselle Chic. Vôňa je zaujímavá, nevedela som prísť na jej zloženie, až neskôr som si mojou lámanou nemčinou preložila etiketu na zadnej strane – čokoláda a pomaranč. Striedam tieto mydlá často, vždy podľa nálady. Mám po nich pocit upokojenia ale aj sviežosti, takže ich používam na noc, ale aj ráno, na začiatok dňa. :-)


Prajem pekný deň a úspešné zvládnutie posledných dní školy ;-) 

   

(no nenatočte si také roztomilé vtáčiky pri rannej hygiene.. :-) )

Ika








1 komentár:

  1. práve včera večer som si hovorila že ako tá Listerinka hrozne štípe.. :D takúto detskú som ešte neskúšala,ale je to skvelý nápad :)

    OdpovedaťOdstrániť