pondelok 8. apríla 2013

TOP 5 - 14. týždeň

Prajem krásny pondelok,

u nás konečne vyšlo slniečko a cítim sa konečne  o čosi lepšie. Predsa len dodáva aspoň ako takú pozitívnu energiu do tohto sveta.
Minulý týždeň sa niesol u mňa v pomalšom tempe. Písanie diplomovej práce trocha stagnuje, no aj napriek tomu bol príjemný.
Moje TOP za predošlý týždeň nájdete v celom článku =)


1.) Keď má knižnica z kníh ktoré potrebujem na písanie DP len jeden výtlačok a aj ten je buď požičaný do konca augusta alebo je stratený.....

Zdroj


2.) Horúca čokoláda s príchuťou chilli :) výbornáááá

Zdroj


3.) 25% kupón na dekoratívku v DM-drogérie =) výborná vec :)


4.) Koncert Jarka Nohavicu - 24.4. 2013 uvidím Jarka Nohavicu , teším teším veľmi



5.) Neznášam, keď si neviem spomenúť na názov filmu, ktorý sa mi páčil, a ani podľa deja ho neviem nájsť....

Aký ste mali týždeň vy ? Prajem vám nech je tento nasledujúci krásny :)

Ela

1 komentár:

  1. joj,s tou dp som na tom rovnako-termín sa mi už kráti,a ešte nemam napisanu diskusiu...a popritom sa učím na štátnice už,a robím príspevok na konferenciu,,tento apríl ma zabíja:D jedine pozitivum je,ze si pojdem urobit radost do Dm,kedze je zlava zlava zlavaa :D:D

    OdpovedaťOdstrániť