štvrtok 18. apríla 2013

Musím sa priznať...

Ahojte :)

Neviem či poznáte stránku priznaj.sk (priznania vysokoškolákov), ale po jej čítaní mi je niekedy až zle. Čo to so mnou pre Boha študuje na škole za prasatá ? No aspoň mi to vnuklo nápad na článok v ktorom vám prezradím nejaké moje veci, čo sú možno trocha divné, ale možno ich robíte aj vy =D


  • niekedy si tajne fotím na zastávkach, ale aj v MHD "módne výstrelky ľudí" 

  • nenavštevujem obchody, kde za mnou pri poslednej návšteve lozil SBSkár a pozeral či nekradnem, ešte tak okato chodia, že si z nich robím srandu a keď som bola posledný krát v istej DM som šla k stojanu Catrice a keď sa pani SBSkárka uvelebila na mieste kde na mna videla som odišla k inému stojanu a keď presunula zasa som šla ku Catrice a v duchu som sa smiala =D
 
  • radšej si kúpim 2litrové pitie za cenu pol litrového aj keby som ho mala vláčiť pol dňa...
 
  • nedokážem sa vzdať vecí ako ústrižky vstupeniek, pekných obalov z cukroviniek a pod.
 
  • občas keď stretávam spolužiakov/ čky zo ZŠ (ktorých som nemala rada), tvárim sa že ich nepoznám a že to vlastne nie som ja, že si ma s niekým splietli....
 
  • vždy keď vidím človeka so psom na vychádzke a pes práve "dokakáva" striedavo sa pozerám na psa a majiteľa a čakám kedy vytiahne sáčok a pôjde to vziať

Ako je to u vás ? Tiež robíte veci, ktoré by iným mohli pripadať čudné alebo strelené ? Budem rada ak napíšete =)
a nezabudnite hlasovať v ankete, pri 50tich sledovateľoch cez GFC bude ďalšia GA

Prajem pekný deň

Ela

1 komentár:

  1. tak a myslim,ze s DM je to oficialne potvrdene..maju tam cudnych sbs-karov...neskutocne ma ti doliezaci vytacaju..sleduju ma ako keby som bola nejaky hladany terorista a pritom sa len neviem rozhodnut aky odtien lesku na pery si kupim...velmi ma to otravuje :(

    OdpovedaťOdstrániť