nedeľa 24. februára 2013

TOP 5 - 8. týždeň

TOP 5 bude mini pravidelná rubrika pre vás :) Z daného týždňa vždy vyberiem 5 vecí, ktoré ma pobúrili, zaujali, rozplakali, potešili či sa inak emocionálne prejavil, dúfam, že vás zaujme



1.) Trápna Ewa Farna v SS...miestami to už nezvládam pozerať ani ja


Zdroj


2.) Úžasné filmy s Jimom Carreym (Ja, moje druhé Ja a Irena, Pán Popper a jeho tučniaci)
Zdroj

3.) Pikantná pizza s pivom




4.) Dokúpenie lesku na pery z limitky Hug and Kisses od essence 01 Sugar Baby Love
Zdroj

5.) Horúca sprcha v chladný a pochmúrny deň je super.....ale potom keď vyjdete...


Aký ste mali týždeň vy ?

Ela

2 komentáre:

  1. Zábavný!;-)
    A bohužel Evu F. jsem nevydýchala, takže se Superstrar končím...aspoň ušetřím v neděli dvě hodinky času ;-).
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť