utorok 29. januára 2013

Rimmel dvojbalenie



Krásny deň prajem!

Chystám sa vám trošku poospevovať novinku značky Rimmel a to ich nový make-up v balení s podkladovou bázou.


V poslednej dobe som si dosť obľúbila make-up od značky Rimmel, nakoľko dobre kryje. Takisto k nemu väčšinu pridajú korektor alebo ako je to teraz, podkladovú bázu.

Takže Rimmel Match Perfection. V porovnaní s minulou verziou tohto krycieho krému som zaznamenala pár výhod a zlepšení. Zatiaľ žiadne zhoršenie. Kúpila som si odtieň 103 True Ivory na moju svetlú pleť, pretože som bola zvyknutá na tento odtieň. Keď som ale prišla domov a porovnala starý a nový make-up, zistila som, že nový je o niečo svetlejší. Trochu som sa aj potešila, lebo starší mi prišiel už o niečo tmavší, než aby vyzeral prirodzene. Narozdiel od staršieho má tento SPF 18 a nie 15, aj keď to nie je nejaká výrazná zmena. Čo ale výraznou zmenou je, je neuveriteľná ľahkosť. Absolútne necítite, že by ste niečo na tvári mali a predsa krásne prekryje nedostatky pleti. Tvár vyzerá naozaj prirodzene, nič sa nezachytáva vo vráskach. S podkladovou bázou mi vydrží naozaj dlhšie ako zvyčajne, zvyknem ho ale ešte poprášiť púdrom, naozaj len úplne jemne s trochou púdru na konci štetca.

Podkladová báza vám krásne zjednotí pleť a rozjasní ju. Pre tie, ktoré máte mastnejšiu pleť, je tu tiež dôvod radovať sa. Nadbytočná mastnota totiž ostane pod bázou a nedostane sa na povrch.

Balenie som si vlastne kúpila kvôli podkladovej báze, ktorú som zháňala, ale neľutujem, že som tak spravila. Takže ak vám dochádza make-up (aj keď nedochádza, ale potrebujete kvalitnú podkladovú bázu), odporučujem toto balenie spolu za 9,99€ (tuším :-D)

Nechoďte von do tej zimy a keď už musíte, tak čiapku a rukavice povinne!
Ika

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára