streda 8. októbra 2014

Olivová láska od Ziaja

Ahojte kočky =),

na úvod musím dať pár slov ohľadom nečinnosti. Veľmi ma to mrzí, že tu tááák dlho nebol žiaden nový článok. Mala som toho v práci veľmi veľa chodila som unavená domov pomaly ako mrtvola. Na druhú stranu ak človek píše z donútenia je to vidno. Preto som čakala na tú povestnú iskru, ale aj medzi tým som pre vás pripravovala produkty, ktoré by som vám chcela ukázať.


Od Ziaja mi prišiel balíček na recenzovanie asi pred troma týždňami. Bohužiaľ som vyhodila obálku tak presný dátum neviem. Keď som otvorila balíček vykukli na mňa dva plné produkty z olivovej rady na vlasy a to šampón a maska. Pribalený bol aj sprievodný list. Najprv som sa zháčila, lebo výrobky na vlasy zo zásady netestujem. Mám veľký problém s pokožkou hlavy. Po každom šampóne sa mi vytvoria chrasty ktoré strašne svrbia a nebudem to ďalej ani rozoberať.


Táto kolekcia mala ale vlasy obnoviť a regenerovať. Zaujala ma tiež veta : " Vďaka obsahu mastných kyselín vyživuje vlasy a pokožku hlavy.". Povedala som si, fajn budem to testovať ja nie sestra. A uvidím čo urobí s mojou hlavou tento šampón.

S malou dušickou a dvomi veľkými zelenými zázrakmi som sa vydala do kúpeľne. Šampón napriek všetkým mojím obavám veľmi pekne voňal. Nemal ten klasický silný olivový zápach, len veľmi jený decentný a skôr príjemný ko nepríjemný. Konzistencia bola klasický viac liata, no napriek tomu nie vodová. Penil v prvej várke stredne a druhé umytie penil veľmi bohato.
 

Nasledovala teda maska, ktorú odporúčajú aj na pokožku hlavy, ja som sa ale bála tak som si ju dala len na vlasy. Konzistencia bola viac hutná ako riedka, čo mne osobne vyhovuje lebo sa to neleje. Vyčkala som teda 5 minút a vlasy opláchla.


Tu vidíte, že sa maska naozaj neleje.

Po vyfénovaní som sa nestačila diviť. Myslela som si, že je to snáď nejaké kúzlo. Moja pokožka hlavy ma nesvrbela, nemala som ani jediný náznak nejakej chrasty na hlave nevšimla som si ani jednu lupinovú chrastu vo vlasoch pri tvári. Nemala som totoiž ani jednu lupinu. Nemohla som tomu uveriť. Prehľadávala som si vlasy, ale ani jedna škrabavá chrasta nebola na miestach, kde obvykle sú. Čo je ešte výborný poznatok je, že vlasy sa mi nemastia viac ako predtým a umývam ich každé tri dni, ako to bolo aj s inými šampónmi a to, že boli jemné a vzdušné ako páperie =)

Stal sá ZÁZRAK. Stala sa ZIAJA.

Do dnešného dňa som si umyla hlavu už asi 10x. Nejaká lupina sa sem tam objaví, ale ich výskyt sa znížil o 98% a výskyt hnusných chrást o 100%. Tento šampón mi doslova zachránil spoločenský život a normálne fungovanie. Za seba môžem logicky len a len odporučiť. Táto rada má aj kondicionér a kedď spotrebujem tento šampón a pojdem po nový určite si knemu vezmem aj ten.

Na záver sa teda chcem veľmi pekene poďakovať spoločnosti zastupujúcej Ziaja na Slovensku, že mi tieto produkty poslali na testovanie. Spravili ste si zo mňa kráčajúcu reklamu, ale na rozdiel od iných pravdivú. Všade kde prídem a zvrtne sa téma na vlasy, hneď rozpovedám môj príbeh, lebo tie problémy som nemala mesiac, pol roka ani rok. Moje problémy s hlavou trvali roky.

Ešte raz ďakujem.

No a vy, ktoré by ste tento produkt chceli vyskúšať, nájdete ho v obchodných domoch Tesco a v iných malých predajniach a cena sa pohybuje takto:

šampón 400ml cena 3,79e
kondicionér 200ml cena 2,85e
maska 200ml cena 3,79

Prajem vám krásny zbytok týždňa

Ela

2 komentáre:

  1. Šampón si musím kúpiť, pretože zo Schaumy ma začala strašne svrbieť pokožka hlavy a nič m na to nepomáha :/ :)

    MORE THAN FASHION

    OdpovedaťOdstrániť