štvrtok 16. októbra 2014

Harry Potter Birthday Party!

Ahojte, minulý mesiac som mala narodeniny a keďže som veľký priaznivec Harryho Pottera (neberte to detsky, je to závislosť :) ), usporiadala som si mini párty na túto tému spolu s filmovým večerom. Pozerali sme časti 4-7 asi do druhej rána a k poriadnej oslave patrí aj poriadna výzdoba! :)

Takže po veľkých prípravách nakoniec vzniklo niečo takéto:




A aby sme hladom neumreli, tak aj občerstvenie :)


Zbožňujem oslavy alebo filmové večery na nejakú tému. Dá sa pritom navymýšľať veľa vecí a hlavne fantázii sa medze nekladú. Najbližší filmový večer sa bude niesť asi v duchu Pána Prsteňov. Teším! :)

Ika

2 komentáre:

  1. To je uplne perfektne, HP zostane navzdy v mojom srdci, prezilasom pri tych knihach velku cast detstva a presne si pamatam tie pocity ked som to citala. Ako som to prezivala spolu s nimi, to mi nikto nezoberie :) Krasne to mas :)

    OdpovedaťOdstrániť