sobota 6. septembra 2014

Bahno z Mŕtveho mora od 1907

Prajem vám krásnu sobotu.

Na víkendom mám pre vás článok o liečivom bahne.

Tiež som bola skeptická, keď som uvidela toto bahno z Mŕtveho mora v plastovej dóze, ktoré sľubuje
najmä obnovu a očistu pokožky. Pomáhať by podľa zistení malo aj na pohybové ústrojenstvo či ekzémy.


Ja som si ho kúpila kvôli občasnému trápeniu s mastnou pleťou.

Použila som ho teda klasicky ako masku a poviem vám kydať si na tvár smradľavé bahno ma vrátilo do detských čias, ale tým menej pozitívnym spôsobom.

Pripadala som si čudne. No keď som si masku naniesla a následne pohodlne ľahla a uvoľnila sa, bol to neopísateľný pocit. Ako by som sa preniesla na pláž a spojená s prírodou si vychutnávala a vstrebávala všetky zložky bahna. A to aj napriek tomu strašnému puchu, ktoré to bahno dokázalo vyprodukovať.


Po desiatich minutách som mala pocit, že mi tvár začína tuhnúť a kamenieť. Je to prirodzené a vtedy viete, že bahno už schne. Keď je úplne suché jednoducho ho zmyjete vodou.

Moja pokožka bola po maske pevnejšia a ani stopa po mazu.
Tento proces nanášania masky sa odporúča 1-2x týždenne.
 Cena sa pohybuje 8e za 350g a dostať ho tak ako v kamennej predajni tak aj na nete a tak isto tam zoženiete aj soľ do kúpeľa z mŕtveho mora.


Hovorí sa, že aj na Slovensku máme niečo ako mŕtve more. Kto pochádza z okolia Podhájskej by nám mohol povedať viac. Ich termálne kúpalisko má vraj vodu s neobyčajne veľkou mineralizáciou a teplotou. Podrobná štúdia dokázala, že svojím zložením sa vyrovná kvalite Mŕtveho mora. Dokonca má hlbší a stálejší regeneračný efekt než voda z Mŕtveho mora. Patrí medzi najvzácnejšie v strednej Európe.

Na ich stránke si viete urobiť virtuálnu prehliadku a poviem vám najradšej by som sa hneď zbalila a šla. Vyzerá to naozaj veľmi pekne a na úrovni.

Prajem vám krásny víkend a budem rada keď mi napíšte či ste už skúšali takéto bahno z obchodu alebo ste boli pri ozajstnom Mrtvom mori alebo len pri tom v Podhájskej.

Ela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára