štvrtok 12. júna 2014

Obľúbené prípravky na nožky

Ahojte,

dnes mám pre vás článok o mojich obľúbencoch, ktorí sa týkajú nôh. Ide leto a preto by som vás chcela inšpirovať na nejakú tú večernú pedikúru alebo dať len mini tipy, ak vám nejaký výrobok zo starostlivosti o nohy práve vypadol.

Prvou vecou, ktorú vždy urobím, ak si idem doma robiť pedikúru je teplý kúpeľ nôh. Voda by mala byť taká, aby ste v nej vydržali držať nohy. Nie vriaca, ale ani ani letná. Proste teplá a ešte kúsok. Močiť nožičky je najlepšie pri filme nakoľko sa odporúča močiť až dokým voda nevychladne.

Tu odporúčam rôzne soli do kúpeľa alebo ja napríklad používam výrobok od Avonu čo sa len naleje do vody a tiež som skúsila a osvedčila sa aj šumivú tabletka pre unavené nohy od Yves Rocher s vôňou levandule.




Chodidlá ešte popri všetkom zjemním peelingom, ktorý používam aj bežne v sprche. Tu mám obľúbenca od Avonu Posilňujúci peeling na chodidlá s morskou soľou - má famóznu vôňu- niečo ako more =).



Následnú pedikúru vykonávate podľa seba, no po jej ukončení odporúčam namazať chodidlá nejakým poriadne mastným krémom na nohy. Tie potom zabalím do špeciálnych bavlnených ponožiek a idem spať =)
Tu je môj obľúbenec na mazanie, momentálne je to krém od Orfilame a z LadyBoxu krém od FENNEL, dá sa použiť akýkoľvek mastný krém.




Keď mám unavené a suché nohy a chcem ich namazať len tak, vtedy použijem  zjemňujúci balzam na chodidlá od Avonu s vôňou levandule je tuhej konzistencie a krásne doň zapadne päta. Tú tam krúživými pohybmi namastím a potom už len rozmažem prstami ak treba.


Čo ešte môžem odporučiť je sprej na nohy od Avonu konkrétne Dezodoračný sprej na chodidlá, je super chladivý a vonia trošku ako repelnt =D, ale len chvíľu asi tie dezodoračné veci tak smrdia.



Ďalší dezodoračný sprej je od značky Balea konkrétne WELLNESS FUSS und (and) SCHUH DEO s úžasnou vôňou limetky a nejaké kvetu Minze. Podmanivá vôňa limetky vás zanesie k moru na
vychladené mojito a chladivý účinok vám pripomenie ten úžasný pocit, keď vám je horúco a zaveje vánok. Je úplne úžasný a doma mám hneď 3 lebo si myslím, že to je tohto ročná limitka.


PS: ako na nohy, tak sa dá použiť aj do topánok čo je veľké plus v týchto horúcich dňoch a je skladný keďže má len 100ml v kabelke sa nosí celkom fajn.

No a po nákupných maratónoch, letných túrach či pretancovaných večeroch odporúčam úžasné chladivé gély na nohy a mám hneď dva typy. Prvý je od značky RYOR - Uvolňujíci mátový gel a nie len že pomáha relaxu nôh, ale dokonca dezodoruje, pomáha po bodnutí, odpudzuje lietajúci hmyz a keď sa popŕhlite po páde do žihľavy pomôže ukľudniť dané miesto.


Môj názor je ten, že vonia ako mentolová žuvačka, pri nanášaní trocha lepí, ale dá sa to zniesť potom je to fajn, keď sa vstrebe čo je rýchlo.

Za mňa určite super a to iste si myslím aj o druhom výrobku a to od značky MANUFAKTURA - Mojito- chladivý gél na unavené nohy s výťažkami z mäty, gaštanu a citrusov. Tak ten som si kupovala kvôli vôni, je totálne uletená. Moje nohy dostávajú toto leto pravidelnú dávku mojita =)


Čo sa týka odstraňovania nepríjemných chĺpkov z nôh mám teraz parádne žiletky od Gillette Venus pro skin moisturerich.



Povedala by som, že je to Mercedes medzi žiletkami. Ich pásiky s napusteným holiacim gélom či ako to nazvať je totálne super vec, nádherne oholí a zvláčni pokožku. Sú ideálne na cesty nakoľko nepotrebujete holiaci gél a ja už proste iné ani nechcem =D.

No a aby vám tie hnusoby (rozumej chĺpky) nerástli tak rýchlo, nakoľko v lete všetko rastie rýchlejšie z vody v ktorej sa tak radi čľapkáme, mám pre vás ešte tip na spomaľovač rastu chĺpkov  od RYORu.



Ešte nemám poriadne otestované, ale treba mazať ráno aj večer na miesta po (d)epilácií.
Konzistencia je krémová, polotuhá a vôňa mi pripomína jeden opaľovací krém čo som v minulosti mala.

No a nakoniec mám posledný tip a to sú čistiace obrúsky na koženú obuv, ale ja to používam bežne na tenisky a tak.Sú z  Marks & Spencer a je ich tam 5.


Máte aj vy nejaké výrobky na nohy na ktoré nedáte dopustiť ? Budem rada, ak sa podelíte o to ktoré to sú a dáte mi nejaký ďalší tip na super vec na nohy.

Prajem vám príjemný zvyšok týždňa.

Ela

1 komentár: