sobota 3. mája 2014

Deň matiek a moje tipy na darček

Ahojte,

dnes by som vám chcela pripomenúť, že sa blíži ďalší krásny sviatok našich mám.

Po dni žien, ktoré sme oslávili spolu s nimi sa blíži podľa mňa ešte väčší a to deň matiek.
Slávime ho vždy druhú májovú nedeľu a tento rok je to 11.5. 2014 =)

K dni maminiek som pre vás prichystala článok, v ktorom vám ukážem tipy, čo by mohlo vašu mamku potešiť. Viem, že každá je iná, no snažila som sa pozerať sa čo teší zrelé ženy v mojom okolí a vybrala som tieto vecičky:

  • v prvom rade každú ženu potešia kvetiny myslím si, že ružou sa nič pokaziť nedá no napríklad tá moja má najradšej tulipány a nepokazíte nič ani vlastnoručne natrhanou kytičkou lúčnych kvetov zviazanou ozdobnou stuhou
Zdroj

  • ďalšou možnosťou sú knihy, tú je neskutočne veľa možnosí aké knihy zvoliť. Najlepšie to asi budete vedieť vy samé, čo maminka číta. Moja miluje detektívky, sice fiction a nepohŕdne ani dobrým historickým románom. Budúca svokra najčastejšie siahne po Vasilkovej (čomu úprimne nechápem nemám pre takéto knihy cit asi) Takže pár tipov vám dávam v podobe obrázkov a pár tipov len tak na odporučenie čo sa osvedčili knihy od autorky Anne Rice, J.K. Rowling, Christopher Paolini, Eva Urbaníková 
         Najradšej nakupujem v Panta Rhei, na martinus.sk, bux.sk a gorilla.sk
Zdroj
Zdroj
Zdroj


  •   a čo sladkosti, kto by ich nemal rád ? Takže opäť pár tipov z môjho okolia na čom si maminky radi pochutnajú a je to hodné vzácnejšej príležitosti
 prvé čo ma napadlo bola čokoláda s jedlým zlatom, existuje strašne veľa variant na túto dobrotu a dostať ju kúpiť v kvetinárstvach a samozrejme obchodoch s čokoládou, ale aj na nete napríklad tu



úžasnou dobrotou sú známe Mozart Kugeln, ktoré dostanete v každej dobrej čokoládovni alebo na internete napríklad tu


isto, ale aj vy máte nejaké super tipy na úžasnú sladkosť =) budem rada ak potom napíšete do komentárov o čo sa jedná

  • podľa mňa každú ženu poteší nejaká vôňa a nemusí to byť hneď voňavka, napríklad my sme si doma obľúbili značku yankee candle a máme všetko od voskov cez mini pidi až po maxi sviečky. na stránke yankeesviecky.sk isto nájdete tú svoju, ktorá by sa vám zapáčila a k nej aj množstvo doplnkov u nás vyhráva vôňa SUGARED APPLE, PINEAPPLE CILANTRO, TURQUOISE SKY, VANILLA LIME či CLEAN COTTON



Zdroj

  • v poslednej podkategórii je kozmetika, tu už je to zložitejšie, treba vedieť typ pleti resp. značku ktorú mama používa a hlavne čo používa. Kúpiť tak mojej mame lak na nechty tak v tom šuplíku bude schnúť do leta kým si sním raz nenalakuje nechty na nohách a zasa bude schnúť do ďalšieho leta. U mojej maminy vyhrávajú krémy proti vráskam od AVON a rúže. Na druhej strane u svokry by som bodovala perleťovým lakom na nechty či dobrým nevtieravým krémom na telo a ruky.

a čo vy? Obdarúvavate maminy niečím kúpeným alebo stavíte na raňajky do postele, pouprtovanie bytu či poukážku na masáž? Budem rada ak napíšete, čo plánujete tento rok vy a dáte aj mne nejaký zaujímavý typ =) Ja zatiaľ nie som rozhodnutá

pekný víkend praje

Ela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára