utorok 15. apríla 2014

L’Oreal Paris Mega Volume Miss Manga

Prajem vám krásny deň,
dnes vám ukážem novinku od L’Oreal Paris špirálu Miss Manga.

Kúpila som si ju veľmi náhodne (aj keď som ju chcela prišla mi drahá) a to, keď sme boli v dm nakupovať veľký nákup s rodinou. Na dekoratívnu kozmetiku je teraz 25% zľava a keďže sme boli kupovať v novootvorenej predajni, mali sme ešte špeciálnu zľavu 15% na celý nákup. Keď nám to pani pri pokladni sčítala ešte nám navrhla knižku za 150 bodov kde máme ďalších 15% zľavy. Ľudia no nevyužite to.

Pôvodná cena maskary teda bola 7,99e a po všetkých zľavách ma vyšla na 4,32e no tak to som tam už nemohla nechať.






Dlhšie som nad ňou váhala takže ma teší, že pribudla do mojej zbierky. Keď mi niekto povie riasy ako Manga predstavím si dlhé spojené riasy. Na fotkách je moja prvá aplikácia riasenky. Ďalšie už ale také podarené neboli. Neviem prečo, ale zakaždým som vyčarila iný efekt no ani jeden mi tie vrchné riasy nejako nezhustil. Povedala by som až celkom obyčajný efekt vytvára na tak vychvaľované špirálu. Musím tomu prísť asi na koreň, ako to nanášať, aby bol efekt ako na dolných fotkách.




Musím uznať, že nieje zlá. Nedrolí sa a pekne ide dolu. Čo je možno istá nevýhoda oproti iným lebo keď je čas alergií a ja začnem slziť ide dole aj špirála.  Určite oceňujem, že je kefka ohybná občas mám ale pocit, že tým ako je ohybná nenanáša tak dobre farbu. Vravím len taký blbý pocit z nového vylepšenia. Tvar kefky musím tiež pochváliť a zrejme keby som sa pohrala s koncovou stranou, tak by bol efekt lepší.


Obal sa mi páči no nemôžem si pomôcť, ale chýba mi tam obrázok tej krásnej manga pandy z reklamy =D


Pre porovnanie čo sľubujú v reklame

Zdroj

A čo vy? zaujala vás táto špirála ? Maté ju doma? Ako ste sňou spokojné ?

Prajem pekný zvyšok dňa

Ela

3 komentáre:

  1. pochybujem že babu v reklame namalovali touto mangou.lepí riasy,drolí a otláča sa.je to škoda.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to je jasne ze nenamalovali....mne sa nedroli ani neotlaca len ked mi zacnu slzit oci ide dole rychlejsie ako bezne co mam

      Odstrániť
  2. mňa nejako nezaujala, skôr ma zaujal názov tej najnovšej:)

    OdpovedaťOdstrániť