pondelok 14. októbra 2013

Kallos maska na vlasy s placentou

 Zdravím vás =)

Keď som objavila kallosshop.sk, nemohla som uveriť, že produkty s tak dobrým hodnotením po blogoch sú také lacné. Musela som preto hneď pár z nich vyskúšať a dnes tu pre vás mám recenziu na prvý produkt z objednávky, ktorým je maska na suché vlasy s placentou.



Balenie masky je jednoduché, ale o to vkusnejšie. Načo prečačkané obaly, keď v jednoduchosti je predsa krása.  Obsah balenia je 275ml a je to najmenšie balenie, aké sa dá kúpiť. Maska vás vyjde na 1,39e. Vôňa produktu ma veľmi nenadchla, no keďže ju po umytí na vlasoch necítim, tak sa to počas umývania vydržať dá. No a ak máte veľmi suché vlasy, tak odporúčam vôňu prekusnúť nakoľko výsledok je vynikajúci.
Vlasy sú po umytí neuveriteľne jemné a hebké no a čo oceňujem najviac je to, že sa mi vlasy skoro vôbec neškudlia . Povedala by som, že motanie vlasov sa mi znížilo o 80-90%.

Na slovenskom popise je 30 minút, ale na originálnom 5-10.

Táto maska je podľa mňa vhodná naozaj na veľmi suché vlasy, nakoľko ja ich mám také polosuché, všimla som si, že sa mi vlasy rýchlejšie mastili. Normálne vydržím bez umytia aj 4 dni a teraz po 2 dňoch som musela umývať. Takže ju už používam výhradne na konce.


Výsledok recenzie je určite veľmi veľmi pozitívny. Nemôžem si pomôcť, ale Kallos si už teraz získava miesto v mojom kozmetickom srdci.

Máte niečo vyskúšané od tejto značky? Určite napíšte čo a či vás to nadchlo alebo vám to veľmi nepomohlo.

Prajem vám príjemný pondelok a prajem príjemný štart do nového týždňa.

Ela

4 komentáre:

  1. Nemám nič od kallos ale vďaka tejto recenzii o maske začnem uvažovať. Mám suché konce tak by mohla byť pre mňa fajn.
    DanyLoveLife

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ešte si počkaj na ďalšie recenzie :) je medzi nimi aj sérum na suché konce od Kallos

      Odstrániť
  2. Ahoj :) Od tejto značky mám masku na vlasy s keratínom v ktorej už mám len na spodku a neviem si ju vynachváliť, ´dalej mám masku Latte na poškodené vlasy- od tej sa mi mastia rýchlejšie vlasy ako tebe od tejto ale mám veľmi jemné vlasy a ešte mám jednu s olivovým olej (Silk) a tú som ešte neskúšala. Ale som s týmto e shopom veľmi spokojná a tie ceny sú ozaj smiešne :))
    http://everythingaboutmyworld58.blogspot.sk/ na mojom blogu prebieha GIVEAWAY,, budem rada ak sa zapojíš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja mám od kallosu litrovú masku na vlasy, myslím že s vyťažkom z mlieka a tiež si ju neviem vynachváliť ... zo začiatku mi prišla divná ale teraz som už na dne a chystám sa na novú :)

    OdpovedaťOdstrániť