pondelok 22. júla 2013

WELLA PRO SERIES balzamy

Prajem krásny pondelok,

dnes mám pre vás recenziu na 2 balzamy od WELLA-y z rady PRO SERIES. Zohnala som ich v DM v úžasnej zľave. Nechápem, ako mohli dať na tak vynikajúce výrobky cenu len 59 centov. Tak sa poďme na to pozrieť, čo dobré pre nás WELLA prichystala na naše vlasy.




V spreji sa nám schováva bezoplachový balzam na farbené vlasy. Má veľmi príjemnú vôňu a jeho konzistencia je natoľko jemná, že pri rozprašovaní nelepí vlasy a nestrieka to vo veľkom množstve. Vlasy sú potom na dotyk jemnejšie.

Po použití som ale mala pocit rýchlo mastiacich sa vlasov, možno to bolo len preto, že som si toho nastriekala viac ako bolo potrebné. Za tú cenu je to paráda, no za normálnu cenu, čo je tipujem okolo 3,50e, by som si to nekúpila.

Balzam vo fľaši je typický oplachovací balzam s úžasnou vôňou. Vlasy sú po umytí balzamom krásne hebké a sľubujúci objem je fantastický. Naozaj objem pridá a aspoň u mňa ním nešetrí. Dúfam, že mi balenie vydrží dlho nakoľko je balzam veľmi dobrý a spĺňa čo sľubuje. Cena za týchto úctyhodných 500ml sa pohybuje okolo 4,50e a za to množstvo to určite stojí.

WELLA ma pre tentokrát príjemne prekvapila a za tieto regeneračné vecičky na vlasy dávam palec hore a som rada, že vďaka super zľave mám o dvoch dobrých pomocníkov vo svojej výbave na viac.

Používate niečo dobré od welly čo by ste doporučili ?

Prajem vám krásny týždeň

Ela

1 komentár: