pondelok 24. júna 2013

TOP 5 - 25. týždeň

Ahojte =)

Dneska sa zasa pozrieme na zhrnutie minulého týždňa. Človek by povedal, že keď už je škola fuč bude mať viac času.....aký nezmysel....potrebovala by som, aby bol deň aspoň 3x taký dlhší ako je a to nehovorím o noci....každé ráno sa cítim ako by som spala 20 minút.....

Tak sa pozrime sa čo sa u mňa dialo minulý týždeň.....


1.) Muž z ocele....návšteva z Kryptonu....predpremiéra výborneho filmu na ktorú som sa strááášne tešila...pri vstupe do kina ešte malá pozornosť od sponzorov...inak stretli ste sa už so vzorkou ako je na obrázku aby tam nebola "ampulka"?....a necítim tam ani obrúsok už mám pocit, že je to prázdne =D


2.) Opantanie zmyslov 2x inak.....nádherná vôňa leta, drinkov, dovolenky.....vosk s vôňou ananásu a kvetu ktorý nepoznám, ale vonia to úplne ako piňa colada =).......čistá exotika


 Najvyššia koncentrácia fejkov akú som kedy videla......nechodím po číňanoch nijak pravidelne, skôr ojedinele, ale toto ma najprv rozosmialo potom zarazilo....úplne žasnem, že to vôbec niekto kupuje....smrady....



3.) Grilovačkááá.......niet čo dodať...každý pozná =)




 4.) Nespavosť je zlá....variť o pol štvrtej ráno domáce pirohy to je také moje =D.....na prvý krát ale chutili výborne


5.) Vidím aj to čo nie je....vyprážala som bravčové rezne a zasa som videla niečo, čo by si niekto iný ani nevšimol =D Ak nezistíte čo to je tak pod obrázkom je riešenie =D Nápoveda...hľadajte to v rezňoch....

Divá svinka
Tak čo ? uhádli ste čo mal rezeň zobrazovať ? =D A čo váš minulý týždeň ? Budem rada ak sa podelíte o zážitky =)

Prajem krásny týždeň

Ela

7 komentárov:

  1. anooo ja som videla diviakaaaa :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Fuha o pol 4 som esteasi nevarila;)) ale toho pstruha by som si dala!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. u vás je ešte drahšie kino ako tu, v Bratislave... sila

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je to pre dospeleho....studentsky na predpremiery nie su ... a to ti poviem ze som valila oci kolko stoji 3D.....ale tak co uz darceky boli v hodnote vstupenky :D tak aspon nieco =D
      Ela

      Odstrániť
  4. myslím, že ten kvet je orchidea :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hlavne ze ich mame plnu obyvacku :D nejako som tomu kvetu nevenovala pozornost :D
      Ela

      Odstrániť
  5. tie exclusive vône som videla už aj ja v čiňaku... kúpiť si hugo boos to musí byť odvaha :D radšej si kúpim lacnejšiu značku ktorá vonia a nie toto :D grilovačky to je moje :) aaaaa tie rezne? ja tam vidím morského koníka :D :D :D a hore prasa

    OdpovedaťOdstrániť