nedeľa 30. júna 2013

Niečo pre zdravšiu pleť



Ahojte, po dlhom skúškovaní  mám pre vás konečne článok. Tentoraz to bude o tom, čo používam na zlepšenie pleti v rámci akné. Dnes som si kúpila v lekárni set, na ktorý by som chcela upozorniť tých, ktorí používajú značku La Roche-Posay a aj tých, ktorý  hľadajú dobrý výrobok na problematickú pleť.
 


 
Je to set dvoch výrobkov,  jeden z nich je Effaclar Duo – krém na nedokonalosti pleti a uvoľňovanie upchatých pórov. Krém sa používa ráno a večer, je takisto skvelý ako podkladová báza pod make-up. Pamätám si ho zo vzorky, ktorú som si vypýtala v lekárni a naozaj mi sadol. Je ľahký a naozaj plní to, čo sľubuje. Tento krém stojí okolo 14eur, objem 40ml. Ak si ale kúpite tento set, zaplatíte zaňho 14eur a dostanete k nemu zdarma čistiaci gél, tiež z rady Effaclar, 125ml. Tento gél eliminuje nečistoty a nadmerné množstvo kožného mazu. Zanecháva pleť čistú, sviežu a naozaj hladkú. Taktiež som si ho obľúbila počas používania vzorky.  Myslím, že je to naozaj dobrá kúpa, skúste tomu dať šancu, nesklame vás to. Ak ste trochu skeptickí, skúste sa poobzerať po lekárňach a vypýtať si vzorky, určite sa ešte niekde nájdu :-)

 Plus, mám tu pre vás jednu radu. Za posledné cca dva týždne užívania zinku sa mi pleť naozaj zlepšila. Takisto mám pevnejšie nechty ale ohľadom vlasov vám neviem povedať, či nastalo nejaké zlepšenie, pretože mám vlasy pomerne zdravé a nemám s nimi žiaden problém. 

Užívam zinok v tabletách od značky Walmark, 30 tabliet kúpite asi za dve eurá a k tomu ešte beriem vitamínové tablety, ktoré si len necháte rozpustiť v ústach, čo je praktické počas dňa, nemusíte to zapíjať a naviac sú s príchuťou pomaranča.  Je to dvojzložka – zinok + vitamín C a kúpila som to v DMku asi za 1,70€ - 30 tabliet.


Ak máte nejaké osvedčené výrobky, určite budem rada, ak mi o nich napíšete v komentári.
Konečne budem mať viac voľna, tak sa tešte na nové články.
Pekný zvyšok dňa,
Ika

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára