pondelok 29. apríla 2013

TOP 5 - 17. týždeň

Prajem príjemný pondelok,

minulý týždeň bol dosť hektický, ale aj v ňom sa našli príjemné chvíle a aj čas na oddych.
Dúfam, že ste ho mali tiež príjemný a zažili ste niečo super.
TOP 5 v článku...
1.) výlet do ZOO určite to môže niekomu prísť ako totálna strata času, no mne sa v našej ZOO jednoducho páči, krásne prostredie, zvieratá dookola čo si viac môže dievča z mesta priať ? =D a konečne som videla aj kŕmenie tuleňov


2.) odovzdanie Diplomovej práce no poviem vám nie je nič krajšie, ako konečne odovzdať DP a strhnúť tak jedno bremeno z pliec v poslednom ročníku

3.) návšteva kaderníčky.....poviem vám po roku som si dala šáhnuť na vlasy a je to super, vlasy šli o 20 cm dole a z dlhej neforemnej hrivy som sa dala ostrihať podľa Kristen...kaderníčka vyfúkala upravila a bolo to super....ja som umyla vyfúkala a vyzerala som divne =D niet nad odborníkov :(
4.) bedminton a pin-pong so sestrou.....prehrať v pin-pongu koľko ? 14:0 na hry? to len ja viem =D

5.) oddych na dedine vypadnúť z mesta na dedinu, nič nerobiť a len tak sa nechať obskakovať sem tam niečo pomôcť, ale inak klíďo píďo žiaden zhon a tuti fruti zmrzlina...krásna sobota :)

aký ste mali týždeň vy ? zažili ste niečo pekné ? alebo niečo čo vás naštvalo ? napíšte budem rada :)

Ela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára