pondelok 1. apríla 2013

TOP 5 - 13. týždeň

Prajem vám krásny Veľkonočný pondelok =)

U nás v meste sa našťastie zvyky oblievačky a šibačky pomaly vytrácajú, resp. už nikoho nepúšťame dlhší čas do bytu. Čo sa nedá povedať o kamoškách z dedín, ktoré si svoje dneska už užili...
A čo vy? Prišiel vás dnes niekto oliať ? :)

Minulý týždeň bol u mňa ako na hojdačke, raz dobre raz zle počasie pekné potom zasa škaredé, no ako za každý aj za tento som vďačná :) Poďme teda na TOP 5 už 13tého týždňa tohto roku :)
1.) Keď staré miesto ožije a prekvpaí dobrou pizzou a cesnačkou- vysvetlenie :) obľúbenú pizzériu nám zatvorili a následne premiestnili. Dlho sme okolo tej novej chodili až na minulý týždeň, kedy sme do nej po rokoch zavítali opäť. Miesto iné no pizza famózna a moja obľúbená cesnačka len za 1,20e !  nesklamala. Niekedy je aj zmena dobrá :)

2.) Jahodové mlieko a domáca štrúdľa - milujem tie slamky s príchuťami, dlho som ich nemala, takže určite je to pamätná vec minulého týždňa =D


3.) Horor v kine - áno áno asi som sa dala na horory. Môj prvý horor v kine na ktorý som šla a dokonca s titulkami! Úplne najlepší zážitok minulého týždňa. Vrelo odporúčam ísť na film MAMA do kina. Nič sa nevyrovná ozvučeniu v kine.
Zdroj

4.) Postup košických hokejistov do finále play off - výborné zápasy čo viac dodať tesím sa na finále :)
Zdroj

5.) Maľovanie vajíčok  - mamka si vymyslela, že potrebuje žlté a zelené vajíčka. Popravde po týchto fotkách som prestala fotiť lebo som mala celé prsty najprv žlté a následne keď som farbila druhú várku tak zelené. To je tak keď zabudnete na rukavice =D



PS: a čo 1. apríl ? robíte si v tento deň z niekoho žarty? alebo si urobil niekto z vás ? Budem rada ak napíšete :)

Prajem pekný týždeň

Ela

1 komentár:

  1. Prví apríl to je naozajstný deň bláznov :D - zo mna si priateľ chcel urobil srandu, že sa so mnou rozchádza - ale samozrejme že mu to nevyšlo kedže mu kútiky utekali do širokého úsmevu :D ...btw tie slamky milujem, len keď u nás ich nikde pomaly nemajú a vanilkové tie sú môjmu srdcu najbližšie :) Boggerka_Dada

    OdpovedaťOdstrániť