piatok 26. apríla 2013

LadyBox březen 2013

Prajeme krásny deň,
dúfame, že máte aj u vás pekné počasie a príjemnú náladu :)
Síce nám včera už prišiel dubnový box (aprílový), tak březnový (marcový) recenzujeme až teraz nakoľko nám prišiel len pred nedávnom.
Možno, že aj keď box ešte nevlastníte zaujme vás a nejaký si objednáte. K "mání" je na ladybox.cz samozrejme posielajú aj na Slovensko. Každý mesiac iné produkty a iné značky a vždy hodnota výrobkov presahuje cenu boxu. A tá radosť po toľkom čakaní ča zasa príde na nezaplatenie =)

Krabička prišla opäť v krásnom čiernom prevedení s ružovo-fialovým logom.
Ešte dodám, že ak si Ladybox objednáte už v predpredaji, tak od tohto mesiaca sa v prvých boxoch bude nachádzať niečo na vyše, treba sledovať FB stránku LB a určite budete o všetkom informovaní. Napríklad ak ste si objednali v daných dňoch aprílový box mohli ste byť tou šťastnou, ktorá nájde kefu na vlasy s ovečkami Shaun od Tangle Teezer.
Pozrime sa ale na obsah toho marcovo-březnového.

Niekoho môže hneď na úvod zmiasť to, že si v krabičke našiel o jeden výrobok menej, ako je uvedené v príbalovom informačnom letáčiku. Kto však dáva pozor vie, že výrobky od firmy Salcura boli pridelené na základe vyplneného dotazníka. Buď ste dostali ten sprej na suchú pokožku alebo ako my sprej na akné.
Ide o vzorku o veľkosti 15ml. Plná cena sa pohybuje okolo 449 Kč za 100ml. Ja tento sprej používam vždy večer, aby pôsobil cez noc. Zatiaľ nepozorujem výraznú zmenu, ale určite tam menší pokrok k lepšej pleti je :) Ika

Ďalší produkt, ktorý pri menšej nepozornosti môžete v letáku mierne obísť je od firmy Eveline krém resp. spevňujúce sérum na dekolt a poprsie. Balenie obsahuje 50ml a za plné 200ml zaplatíte len 139Kč, čo si myslím, že je dosť priaznivá cena. Produkt sa mi zapáčil už len kvôli jeho vôni, ktorá je veľmi príjemná. Či spĺňa aj funkciu, to vám ešte neviem povedať, nakoľko to chce asi čas, ale mám pocit, že mám kožu na miestach, kde si krém nanášam, pevnejšiu a dokonca jemnejšiu. Ika


Lak na nechty od značky Illmasqua v plnom 15ml! balení v hodnote 349 Kč ma potešil, ale trocha ma sklamalo, že je červený, keďže bolo možné získať ešte pekný modro-zelený či zlatý, ale nevadí, možno na pár príležitostí sa bude hodiť.Lak zatiaľ spĺňa čo sľubuje a kvôli recenzii zdobí moju ruku už 24 h a žiadna odlúpenina ani nič sa nekonala. Ela

Tento najmenší výrobok tohto boxíku mi urobil veľkú radosť. Malé, milé, voňavé, farbivé jednoducho krása, len bude problém ho nájsť v kabelke. Balenie obsahuje 10ml a tento lesk na pery je špeciálne vyrobený pre LB. Ela

Keď som tento krém vytiahla z krabičky, zarazene som pozerala na obrázok a vravela si, že ja predsa tehotná nie som, aj keď brucho hovorí iné..... Ale.... tento krémik nieje len pre tehotné na to pozor. Toto telové mlieko s obsahom kakaového masla, vitamínom E a kolagénu s elasticitom bol špeciálne vyvinutý na namáhavú pokožku, tiež predchádza vzniku striám a stará sa dobre aj o suchú kožu. Takže isto nie je na zahodenie. Cena je taktiež priaznivá a za 125g balenie zaplatíte okolo 225 Kč. Vôňa je taká všelijaká, ale nijak mi nevadí :) Či krém pomôže na strie, ktoré mám na stehnách, to asi uvidím časom, zatiaľ mi to aspoň pôsobí kladne na psychiku, že som s tým už začala niečo robiť:D Ak zaberie po vydžabkaní tohto 30g balenia, určite kupujem ďalšie :) Ika
Weleda a jej super čistiace tonikum. Vzorka o 10ml plná cena za 100ml okolo 329 Kč. Keď som ampulku otvorila, hneď mi bolo jasné po čom tak "príjemne" celý box vonia. Ale ako sa hovorí, čo smrdí to lieči a zasa až taká hrôza to rozhodne nie je. Na info nálepke je napísané práve pozerám, že má príjemnú sviežu citrusovú vôňu....tak neviem teraz... =D Roztok je zložený z dvoch látok, ktoré treba pred každým použitím pretrepať. Následne na vatový tampón rozotrieť po pokožke a pokožku následne opláchnuť. Nesmiem zabudnúť dodať, že výrobok je určený pre normálnu a zmiešanú pleť a pokožka má byť po jeho používaní čístá, ukľudnená a posilnená. Ela


 ááá posledný výrobok boli BIO čoko-kokosky ,ako vidíte na obrázku sú z biopekárne Zemanka. Balenie bolo len 30g a obsahovalo tuším 5 kúskov. Som ani nestihla spočítať hneď sa totiž zjedli a keby nebolo poštovné na Slovensko 14 e !!!!, tak by som si určite objednala aspoň 5 balení. Cena za 100g je totiž len 39 Kč. Počula som, že ich majú aj v DM-ke, tak skočím pozrieť či aj na Slovensku... Ela a Ika


 

Výrobok, ktorý síce v boxe bol, ale nepatril do březnového bol bonusový výrobok z niektorého predchádzajúceho boxu. Do posledných myslím 100 boxíkov zapracovali niektorý plný výrobok a som rada, že na nás vyšiel práve tento, aj keď na zozname boli aj riasenky, ale zasa som rada, že sa nám neušiel lesk na pery (to fkt nepotrebujem) alebo kozmetická taštička.
Ide o výrobok od firmy dermalogica na poškodenú pokožku psoriázou. Dúfam že tento prášok bude fungovať aj na pokožku hlavy, lebo ak by mi pomohlo konečne niečo na moju večne sa lúpajúcu pokožku, vzdávala by som tomu výrobku hold. Uvidíme za pár dní. Balenie obsahuje 13g. Ela

 

Takže ak výrobky chcete, určite ešte skúste pozrieť či nejaký LB z tohoto mesiaca neostal na sklade =) Nezabudnite, že plné balenie posledného výrobku sa od toho nášho môže líšiť a tak sa môže stať, že nájdete niečo, čo je vášmu srdcu bližšie ako tento púder.

Celková cena LadyBoxu je 522 Kč + lesk na pery špeciálne pre LB = cca 20e plus cena lesku na pery, ktorého hodnotu si fkt nechcem odhadnúť =D
A čo vy? objednali ste si LB ? Ste s ním spokojné ? Ktorý výrobok vám najviac sadol ? a ktorý by ste naopak najradšej vyhodili von oknom? píšte budeme radi =)

Ela a Ika

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára