štvrtok 28. marca 2013

Rúže NYC

Prajem krásny deň :)

Ako som už v minulotýždňovom TOP 5 spomínala, kúpila som si vo výpredaji od NYC v 101 drogérií rúž, stál ma 99 centov . Dnes som neodolala a zašla do inej 101, trocha odľahlejšej a vybrala si ešte jeden odtieň. Tak vám ich tu ukážem spolu a trocha podrobnejšie :)





Značka NYC mi nebola pred tým známa, áno registrovala so ju, ale chodila som okolo nej bez toho aby som niečo skúsila.

Obal rúžu je síce pekný a vidíte farbu, no je maximálne nepraktický. Už pri prvom otvorení a zatvorení som o vyčnievajúci rúž zachytila viečkom. Vyzeral, ako by som doňho kusla. Strašné. Treba to robiť proste pomalšie.
 Ako prvý som si kúpila odtieň 433 Peach Fizz, je to oranžovo brondzový, zdá sa byť ako by metalický. Druhý odtieň zaobstaraný dnes je 431 Hot Spot Pink a je to taký malinovo ružový, ideálny na dni, keď chcete dať najavo, nech je už jar tu. Je svieži a som rada, že som si vybrala práve tento odtieň.

Oba odtiene majú pomerne rovnakú výdrž, no nieje to Boh vie čo. Vydrží to tak hodinku a treba prerúžovať. Osobne si myslím, že je to aj tým, že je dosť mastný aspoň čo sa týka 433-k a ja si to nejako automaticky dávam dole =D.Ale aspoň nieje suchý a nerobí zárezy, resp. čiarky na perách. 

U nás majú ešte veľký výber, čo sa o 101 vo veľkom nákupnom centre povedať nedá. Takže ak chcete mať z čoho vyberať určite navštívtenejakú zašítu 101-tku.

Máte nejaký rúž od NYC ? Budem rada, ak napíšete spokojnosť s ním a nezabudnite odtieň.

Prajem krásny deň

Ela

1 komentár:

  1. Pěkné odstínky, také dvě vlastním ale rtěnky moc nepoužívám :) dobrý článek :)

    OdpovedaťOdstrániť