utorok 12. februára 2013

Valentínske darčeky DIY

Zdravím vás =)

O pár dní tu máme sviatok všetkých zamilovaných - Valentín. Ja by som skôr povedala, že by to mal byť sviatok lásky ako taký, nie len k partnerovi. Aj keď je samozrejmé, že by sme si mali lásku vyjadrovať po celý rok a to nemyslím len vo vzťahu ale aj rodine a blízkym.

Pripravila som si preto pre vás pár nápadov, ktoré stihnete vyrobiť určite za pár minút a potešiť nimi niekoho koho máte radi. Nezabúdajte, že vašu sestru, mamku, babku či kamošku určite poteší niečo čo nečakala. A keď ste zarytý zástanca toho, že sv. Valentína neslávite jednoducho sa inšpirujte na nejaký iný sviatok ako sú narodeniny či meniny, alebo jednoducho darujte ten darček 15-teho (to už predsa Valentín nieje :))




Prvý darček, čo vám ukážem je úplne jednoduchý a hodí sa takmer pre všetkým. Stačia vám k tomu vrecúška rôznych čajov čo nájdete doma, alebo jedno plné balenie, farebný papier alebo tapetový, písacia potreba, lepidlo a nožnice.
Zamilovaný čaj
Postup: z farebného papiera si vystrihnete srdiečka o veľkosti papierika, čo visí na konci každého sáčku. Vždy dvojnásobok čaju. Čaj z vrecka vyberieme, papierik na konci šnúrky odstránime a prilepíme naň 2 spojené srdiečka. Na jednu zo strán môžete niečo nakresliť poprípade napísať.
Potom čaj vložíte naspäť do vrecka a vložíte buď späť do krabičky alebo ak máte len pár čajov do ozdobného vrecúška. Srdiečko môžete taktiež nalepiť aj spredu na obal čajového vrecka.

Ja som pre vás vyrobila 2 čaje pre inšpiráciu



Ľúbim Ťa a na druhom je citát o čaji Cesta do neba ide okolo čajovej kanvice






Druhý darček je podľa mňa skvelá pozornosť pre kamošku či mamku, no vlastne hodí sa tiež pre každého.

Budete potrebovať sklenenú nádobku (napr. ampulku, či malú zaváraninovú fľašku), ja som použila ampulku, ďalej potrebujete soľ do kúpeľa, stužku, papierik a lepiacu pásku.

Postup: úplne jednoduchý fľaštičku naplníte soľou do kúpeľa, uzavriete vekom (ak máte zaváraninovú fľašu môžete ju ozdobiť látkou, pretrieť akrylovou farbou však neodporúčam pokiaľ ju nenalakujete). Pod uzáverom jednoducho urobíte zo stužky mašľu.  Na záver si vystrihnete z papiera vhodnú veľkosť tzv. etikety kam napíšete niečo ako : Kúpeľ lásky (to som použila ja) alebo nejaký vlastný nápad.
Tiež môžete dať do fľaštičky lupene do kúpeľa apod.

Na foto a animácii môžete vidieť môj výtvor




Ako tretí tip  mám pre vás korálkové srdiečko. Návod aj výsledok prikladám na spodnom obrázku.

Návod

Výsledok
 
Na koniec môžete na srdiečko pripevniť patent na prívesok či brošňu alebo kúsok magnetu.


Samozrejme v hlave mám ešte veľa tipov, ako napríklad jednoduccho napiecť muffinky a pekne ich ozdobiť, či vyrobiť nejaké prianie.
Myslím, že ak niekomu blízkemu dáte malú pozornosť naozaj z lásky nebude pozerať po cenovke.

Prajem vám kreatívneho ducha a snáď sa vám moje nápady aspoň trocha zapáčili :)

Ela

3 komentáre:

  1. wow super nápady :)) páči sa mi hlavne ten čajový nápad, viem si to hneď predstaviť ako by som to urobila :))) keď je ten valentín, robila som valentínske líčenie na video, môžeš si ho pozrieť tu:
    http://styllin.blogspot.sk/2013/02/video-valentines-day-makeup-valentinske.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zamilovaný čaj, to je roztomilé :-) zajímavé nápady, nejvíc se mi líbí koupel lásky :D super článek :))
    http://hollybword.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť