utorok 19. februára 2013

Aj keď sneží nezúfam

Prajem krásny utorkový neskorý podvečer.

Dnes len tak v skratke.

1. Prišli mi vzorky od RYOR, za čo som vďačná lebo som si nevedela vybrať čo si kúpiť takto aspoň vyskúšam pár vecí a budem sa vedieť lepšie rozhodnúť( 7 vzoriek + pridali katalóg) .



2. Uvoľnenie pri sitcome Frasier, kto pozná a pozerá a páči sa mu daný humor pár hlášok na pobavenie :)
keď mali novú domácu  Martin: ,,výplatu vám pošleme niekedy po prvom.......dopade asteroidu na zem" 

Frasier: "Vždy som pred telocvikom zo stresu vyvrátil celú desiatu. Okrem dní, čo mi ukradli peniaze. Vtedy ma len napínalo."

Fasier: Ocko! Uzavreli sme dohodu! Edie sa neváľa po mojej sedačke a ja ho nehádžem pod autobus.







Zdroj


3. Psychická a duševná príprava na zajtrajšie darovanie krvi....ale nie :) trocha strachu chytím až zajtra teraz som ešte v pohode

4. Utorkový večer samozrejme ako inak strávené pozeraním leteckých katastrof, pokiaľ som teda doma :)

Zdroj

A čo vy, ako ste prežili dnešok ? =)

Ela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára