nedeľa 9. decembra 2012

9. decembra

Prajem krásny nedeľný podvečer,

dnes okrem 9teho okienka zapaľujeme už druhú sviečku na venci, čo znamená, že už len 2 týždne do Vianoc. Tešíte sa ? Ja áno, len tie darčeky mi dávau zabrať. Máte už niečo nakúpene ?

Tak poďme k 9temu okienku. Dnes to bude čosi klasicky neklasické.



Balzam na pery kto by nemal aspoň 1. Tento som kúpila v tete drogérii a neviem si ho vynachváliť. To že ošetruje a zanecháva pery vláčne je oproti colovej vôni asi vedlajšie. Naozaj mne veľmi vonia. Mala som aj príchuť Sprite no niekam "vyšumel", neviem ho nájsť :(



A dneska by som určite chcela nájsť v okienku poriadny liek na kašel a "gučku" v hrdle. Je to nenormálne, ale aj keď sa poriadne naobliekam vždy prechladnem.


A vy ? Aký ste mali víkend ? Choroby vás obchádzajú či sa držia ako mňa ?

Prajem krásny týždeň,

Ela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára