piatok 7. decembra 2012

7.decembra

Dnes vás zdravím po druhý krát,

tentokrát tu pre vás mám 7 výrobok z kozmetického adventného kalendára, ktoré vám odporúčame až do Štedrého dňa.

Možno ste o tom výrobku počuli, ale nikdy nemali odvahu vyskúšať. Tak čítajte ďalej a myslím, že ho vyskúšate =)


 V tuhej zime je to to najlepšie na suchú pleť či pery. Ide o kozmetickú vazelínu a ja si ju neviem vynachváliť. Nie len na pery na noc ale aj na môj večne sa šúpajúci nos či suché lakte je to to pravé a za maximálne smiešnu sumu.

Od značky Balea ju kúpite za zhruba 1,50e, ale aj iné značky ju ponúkajú za rozumné ceny.Vyzdvihujem aj to, že je bez vône, to mne veľmi vyhovuje.

             


A v tento deň by som si veľmi želala nájsť v okienku kredit na telefón, je to strašné ako rýchlo sa to míňa.

Ozaj koľko míňate za telefón na mesiac? Ja cca 10e. A čo by ste si priali v tento moment vy? Budem rada ak napíšete :)


Ela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára