utorok 11. decembra 2012

11. decembra

Zdravím :)

Dnes nám konečne vykuklo slniečko aj keď len na chvíľku, potešilo.
Škola od rána do večera čo je krajšie nie ?

Poďme na niečo príjemne, 11 okienko s naším kozmetickým tipom a želaním čo by sme radi našli.



Tento produkt od AVONu z rady planet spa som kúpila tuším v nejakej akcii. 10e či koľko za to pýtaju normálne by som za to nedala. Nie že by to bolo oničom, rozpočet nedovolí.

Rozjasňujúce sérum s japonským saké a ryžou. Veľmi milé rozjasňujúce sérum pod make-up pôsobí skoro ako podkladová báza, pleť oživí. Naozaj. Včasné rána je môj verný pomocník, pre takzvané rýchle prebudenie.



Dnes by som si veľmi priala ani nie hmotnú vec, priala by som si aby som dnešný zápočet urobila aspoň na polovicu bodov. Veľmi by som chcela ísť na predtermín, vy ste na tom ako so školou ? Dúfam, že sa darí :)

Aj vy sa už neviete dočkať darčekov ? Čo by ste si veľmi veľmi priali ?


Ela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára