streda 14. novembra 2012

Upírsky lak z limitky od essence (a predsa som ho našla)

Aj keď je už nejaký ten mesiac limitka Vampires Love od essence dávno za nami, v niektorých DM-kách sa ešte čo to zohnať dá.
I keď bola vydaná k filmu Súmrak alebo jeho pokračovanie (neviem nepozerám nečítam nevyznám sa), no upírov mám rada (takých klasických) učarovala aj mne, ale až keď bolo už po limitke. Preto som rada keď som na ňu náhodne natrafila.
Tento lak som objavila totižto až teraz medzi výpredajom, ale bol za normálnu cenu. Nič to na tom nemení, že príjemných 1,79e mi vyčarilo úsmev na tvári hneď 2x a to keď som ho objavila a zapáčil sa mi a hneď na to keď som si ho dala a neuveriteľne rýchlo zaschol a vyzerá famózne. Naozaj veľmi uvažujem či si neísť ešte po jeden, tuším tam ešte nejaký bol.
Konkrétne je to odtieň 02 INTO THE DARK je taký tmavomodrý so striebornými mini pidi trblietkami. Snažila som sa odfotiť čo najdôveryhodnejšie.



na fotke je troška farba skreslená kvôli blesku, je trocha tmavší ale verte mi ak vás zaujal skúste sa prekutrať ešte dm-kovými výpredajovými "košmi" a možno ho ešte zoženiete =)

HODNOTENIE
BALENIE 5/5
SÝTOSŤ FARBY 5/5
TRVÁCNOSŤ 4/5 (po prvom sprchovaní sa trošička odluplo z končekov niektorých prstov)
DOBA SCHNUTIA 5/5

SPOLU 19b (VÝBORNÝ PRODUKT)


Ela

PS: článok je presunutý z pôvodnej stránky revise

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára