pondelok 4. marca 2013

TOP 5 - 9. týždeň

Pre pripomenutie TOP 5 je mini pravidelná rubrika pre vás :) Z daného týždňa vždy vyberiem 5 vecí, ktoré ma pobúrili, zaujali, rozplakali, potešili či sa inak emocionálne prejavil, dúfam, že vás zaujme


1.) Film z mojich obľúbených detských knižiek Rada nešťastných príbehov od Lemony Snicket
Zdroj


2.) Dokopanie sa k písaniu diplomovky.....naozaj bolo ťažké začať.....dúfam, že to pôjde už lepši a že nájdem potrebné knihy na popis teórie

3.) Výstava Svadba 2013....nech sa na mňa nikto nehnevá, ale vstupné 3,50 za to, že omrknem šaty a ochutnám trochu jedla je na mňa trocha prehnané. Na druhú stranu, ak to niekto myslí vážne je to super vec a aj tých 3,50 by som dala (na osobu).

4.) Odstúpenie pápeža, za posledných 7 storočí je prvý a aj keď nie som katolíčka, je to historická udalosť a ja sa strašne teším na voľbu nového....neviem prečo, ale mám rada to napätie, čierny dym....čierny dym...čierny dym....biely dym....čierny pápež.....aspoň dúfam je to môj tip

Zdroj


5.) Prasiatko BABY na vodítku v meste, nemohla som uveriť vlastným očiam, bolo nádherné 



Aký ste mali týždeň vy ? :)

Ela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára