štvrtok 13. decembra 2012

13. decembra

Prajem krásny večer a
všetkým Luciám bosorkám všetko najlepšie k meninám =)

Od Lucie do Vianoc každá noc má svoju moc, pamätajte na to ...
Robíte doma nejaké čáry máry ? Budem rada ak sa podelíte o svoje zvyky.

Dnes otvárame teda 13te okienko a môžem povedať, že je to produkt ktorý ma v poslednej dobe veľmi milo prekvapil.


Balzam na vlasy od značky Balea s kofeínom ma veľmi prekvapil. Nedráždi mi pokožku vlasy zanecháva užasne hebké a nie len po umytí, ale až do ďalšieho umytia. Naozaj som lepší balzam nemala a to som ich vystriedala aspoň 20

Za cenu 1,39 e je to nenormálne úžasný produkt.

V dnešnom okienku by som rada objavila niečo čo by mi pomohlo natiahnuť čas. Alebo sa vrátiť v čase ako napríklad obracač času čo mala Hermiona, nakoľko sa aj ja potrebujem učiť, no popri práci nestíham. Budúci týždeň za 3 dni mám 5 skúšok =D. Takže dneska by som si priala určite obracač času.



Prajem krásny piatok zajtra :)

Ela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára