sobota 2. marca 2013

Keď vás obchod prekvapí

Prajem krásnu sobotu,

dlhý čas som zháňala poriadny štetec na tekutý make-up. Cez elf som chcela objednávať keď im dorazí tovar, no trvalo to pridlho a tak som zašla do obchodov. V pupe mali tuším 2 druhy okolo 10-15e za kus. Niečo lacnejšie sa mi podarilo nájsť v DM-ke, z jednej strany na púder zdruhej na make-up asi za 7e.



Nejako som ale stále dúfala, že nájdem čosi lacnejšie a v pomerne dobrej kvalite. Zabehla som do nejakej parfumérie, kde zvykli mať stojan MaxFactor. Štetec síce mali, ale cena tuším 14e no na valentína mali mať zľavu 20% tuším. Tak som si povedala, že ak nič nenájdem tak zbehnem po ten. Predsa len je to značkové a keby niečo dá sa to normálne vyreklamovať.

Čistou náhodou som sa u nás v meste zastavila v malej drogérke, kde som hľadala výrobky od Ryor. Pani ma tam medzi časom začala presviedčať na iné značky až zaviedla reč na MaxFactor. Na stojane som si všimla pár štetcov, tak sa pýtam či má aj na tekutý make-up. Vytiahla mi posledný a s nadšením mi hovorila, že je na nich práve zľava 50%. Som neverila vlastným ušiam. Hovorím si VAU 7e za štetec MF to sa dá. Tak sa jej pýtam, čo teda teraz stojí. Keď povedala, že 3,70 som myslela, že mám druhé Vianoce.

Okamžite som si ho kúpila a s radosťou odchádzala z obchodu od ktorého som nečakala ani len kúpu sprchového gélu.

Ešte som ho síce neskúšala no na prvý dotyk je úžasný hebký a len dúfam, že mi vydrží dlho dlho :)


Až doma som si všimla, že je na nálepke napísané DARČEK, ale popravde je mi to šuma fuma lebo ho mám za zlomok ceny a či už mal byť k nejakému výrobku zadarmo ma netrápi :) 

Aký štetec na make-up používate ? alebo máte radšej hubky ? Akú neočakávanú výhodnú kúpu ste za poslednú dobu urobili vy ? :)

Pekný deň
Ela

2 komentáre:

  1. Ja mam stetcen na make-up od Elfu a som s nim spokojna. Za malo penazi je to vela muziky :-)
    Urcite sa ale zbierka rozrastie a to konkretne aj o stetce na make-up :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som si z internetového obchodu (ebay) náhodne kúpila sadu 8 štetcov aj s obalom za smiešnych 5 eur :D keď mi prišli, ohromne ma prekvapila na nich značka MAC :D skoro som odpadla

    OdpovedaťOdstrániť