streda 6. marca 2013

Ach tie nákupy

Ahojte :)

Poznáte to aj vy, niečo za super cenu a vy neviete odolať, kto by to nezažil aspoň raz za čas :)
Ani ja som nemohla odolať pár veciam a myslím, že to sú aj celkom pekné tipy na veci, ktorým by ste ani vy neodolali :)


V Kauflande mali krémiky Ziaja za 1,69, uhorkový už mám je vynikajúci, tak som chcela skúsiť aj iné. Kakaové maslo v porovnaní s nechtíkom je redšie. Nechtík je mastnejší, no oba sa veľmi pekne vstrebú. Kakaové maslo používam na lakte a krk a nechtík na  môj sústavne sa lúpajucí nos.


Túto zlatú guľu som objavila včera v HandM  a bola v akcii za 1 euro :). Obsahuje telové maslo 120g a poviem vám veľmi príjemne nevtieravo vonia. 
 Náušničky, ako je vidno, sú z New Yorker-u a stáli iba 1,95e. Milujem jednoduché perličkové náušnice a tu ich je 8 párov skoro zadarmo :)


Výpredaj essence mi priniesol zmatňujúci púder bez odtieňa, prispôsobí sa každej farbe pleti. Je úžasný, hebký a vytvára dokonalý vzhľad pleti :) Odporúčam sa po ňom ešte omrknúť.

 Je to odtieň 07 translucent, cena tuším 1,69e pozľave


BB krém od Avonu ? Áno ! Je úžasný, mám odtieň Nude, mohla som si dať trocha tmavší , ale aj tak je úžasný, pleť pekne zjednotí, prekryje malé nedostatky a je veľmi ľahký. Odporúčam vyskúšať aspoň vzorku :).

Čo ste si kúpili vy v poslednej dobe ? :) Zaujalo vás niečo ?

Prajem krásny deň

Ela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára