utorok 14. januára 2014

Krásny rok 2014 + vyhodnotenie GA

Prajeme vám krásny rok 2014,

prinášame nový článok trocha oneskorene, ale predsa. Sviatky nám zbehli rýchlo, mne osobne (Ela) pracovne.

Ela:

Dnes vám len zhrniem vyhodnotenie GA, ktoré som robila pre rýchlosť času v práci s kolegyňou, ktorá žrebovala. Dúfam, že nám aj v roku 2014 ostanete verné a že postupným nahadzovaním recenzií, ktoré máme pre vás pripravené, vás zasa aspoň trocha zaujmeme =)





Víťazkou minuloročno predvianočnej GA sa stáva komentár číslo 13. Niekomu toto nešťastne číslo prinieslo sadu sviečok Yankee Candle a krásne tu platí aj známe: posledný bude prvý =)

Gratulujeme Miške Kavečianskej, ktorej sme radostný email už poslali a dúfame, že bude mať zo sviečok poriadnu radosť a pripomenú jej v tomto chladnom počasí blížiacu sa jar a leto =)

1. sledujem ako Miška Kavečianska
2. celkovo sa mi všetky články páčia, ale asi najviac recenzie :-)
3. miska.kavecianska@gmail.com
Yankee Candles sú skvelé :-)


Prajeme pekný zbytok dňa a týždňa =)

Ela a Ika

9 komentárov:

  1. Víťazke gratulujem, ale mrzí ma, že moje komentáre neboli ani zverejnené, aj keď som ich posielala ešte včas :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Asi sú v spame, alebo čo ...

      Odstrániť
    2. takze koment hodilo do spamu plus este 2 blogerky tak pri vas si davam velky vykricnik a pri dalsej GA vas vsetky zaradim automaticky a dufam, ze ako kompenzacia to staci a velmi ma to mrzi o yankee bude isto este GA nakolko som na nich zavisla :)
      Ela

      Odstrániť
    3. Však nevadí, stáva sa, to bol osud ;) :D

      Odstrániť
  2. ...inak, zdá sa mi doooosť čudné, že vyhrala baba, na ktorú ked kliknem tak vidím ze si mail zalozila akurat ked koncila tvoja giveaway, t.j. januar 2014 a ze odobera len tvoj blog, a ze nema fotku a ze nie je ani na fb.. celé mi to príde nejaké čuné, akoby bola vymyslená... tak či onak.. väčšina giveaways na blogoch su len podvrhy blogeriek aby si nalaaakali co najviac citateliek a odoberateliek a zrebovanie zmanipuluju tak , ze vyhra ich kamoska, alebo vymyslena baba, ktorú si same vymyslia.. čest vynimkam.. tak ci onak, tvoj blog budem aj dalej sledovat, lebo sa mi skutocne paci!. tak sorry za negativno pozitivny koment, a mozno ze ho zmazes, aby ho nikto neprecital, mozno neuverejnis.. :)
    peace! len som vyjadrila svoj nazor

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. poprosim slecnu alebo pani, aby svoju vyhru odfotila u seba doma nakolko je uz odoslana ak chcete alebo sa mrknite a opytajte minulej vitazky elf sutaze ci jej vyhra dorazila alebo sa skus zapojit v buducej GA a mozno sa na teba stastie usmeje
      Ela
      PS: nie kazdy ma FB

      Odstrániť
    2. nehovorila som o predoslej GA ale o tejto, ze sa mi zda ocividne zmanipulovana.. ved to musi vidiet kazdy. najprv predlzenie trvania GA (podla mna z dovodu, ze si nestihla pridat komentar so sebou vytvoreneho uctu), a potom posledny den tesne pred koncom pridany koment s cerstvo vytvorenym mailom bez fotky, co dodnes odobera len tento jediny blog...
      A fotku vyhry si velmi pekne vies vyfotit aj sama doma.. Je to vsetko ocividne, a o opaku ma uz nik nijako nepresvedci..

      Odstrániť
    3. nech sa paci clovek veri aj tak tomu co chce vidiet a nie co tam naozaj je ale v poriadku keby sme to chceli zmanipulovat tak si na to urobime cas a premyslene, ale tak v pohode a predlzili sme kvoli tomu ze bolo malo komentarov nemame zapotreby si nahanat fanusikov falosnymi GA kto chce ten cita kto nie nie a nepresvedci ho ani GA
      PS: a keby to bolo zmanipulovane nechavam tu tvoj koment ? nenechavam a dalej sa ktomu nebudeme vyjadrovat my vieme ako to bolo

      Odstrániť