streda 13. marca 2013

Bioderma Sébium- 10 dňový set

Prajem krásnu stredu,
ja popri písaniu článku netrpezlivo očakávam dym. Ako som spomínala katolíčka rozhodne niesom, no takéto udalosti vo mne vzbudzujú adrenalím. Kedy to bude, aké to bude, ale poďme k podstate článku :)



Ako som už spomínala v minulom článku v TOP 5 sa u mňa minulý týždeň objavil výrobok od Biodermy z rady Sébium na mastnú, problematickú pleť.

Ide vlastne o 10 dňový program a výsledok by mal byť zdravá a čistá pleť.

Krabičku som zohnala ako inak v lekárni a stála neuveriteľných 2,48e. Obsahuje 3 výrobky: 15ml Prečisťujúci, keratoregulačný a ukľudňujúci fluid určený pre pokožku s tvorbou k akné, 15ml Efoliačný peelingový gél na mastnú a problematickú pokožku a 20ml Čistiaca micerálna voda na mastnú pleť.

Ako prvý som skúsila krémik, mal by zmatňovať a samozrejme bojovať proti akné. Môžete ho použiť aj ako podkladovú bázu. Vetko splnilo, pleť bola hebká, nemastná niečo úžasné. Trocha mi vadil silný zápach krému, ktorý bol úplne totožný ako smrdí bublifuk. Používa sa 1-2x denne.

Micerálna voda nesklamala, pleť bola krásne vyčistená a pôsobila krásne sucho nemastne, nie sucho vysušene. Jej vôňa je taktiež bublifuková, no je to o čosi jemnejšie.

Peeling je asi ten najlepší, čo som kedy mala, po bublifuku smrdí len málo, zato prečisťuje a zmatňuje úžasne. Je to poklad. Používa sa 2-3 za týždeň.

Z celým balíčkom som veľmi spokojná, dúfam, že keď prídem do lekárne ešte ich pár budú mať a určite si ešte aspoň jeden kúpim. Je vhodný aj ako dovolenkové balenie. Naozaj Bioderme tlieskam za takýto vydarený balíček za úžasnú cenu =)

Zaujímvasťou na koniec je to, že krémik sa predáva v plnej veľkosti o obsahu 30ml a stojí od 11-14e.

S ktorými produktami Bioderma máte skúsenosti , ktoré používate ? :) 

Prajem krásny deň

Ela

PS: Keď som dopísala článok práve vyšiel čierny dym :)

4 komentáre:

  1. aaa kde si kupila toto balenie?asi to bude len v partnerských lekárnach nie? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. kupene to bolo v KE v lekarni SUNPHARMA :)
      Ela

      Odstrániť
    2. dakujem :) už som si obvolala lekarne v BA a odložili mi dve sady :D

      Odstrániť