piatok 15. marca 2013

Perinbabka sa s Boreasom vyšantili

Prajem príjemné, no o to viac studené zasnežené a vetrivé piatkové popoludnie.

Vonku je to ako zo zlého filmu, pani Perinbabka s Boreasom (boh vetra) sa asi troška povadili, alebo si merali sily, netuším. No ak to mal byť súboj tak skončil 1:1.

Ešteže nikam nemusím do toho počasia ísť.Takto mám aspoň čas pre seba, popratať pozrieť si niečo v TV.
Hneď z rána som začala robiť poriadky v bižutérii, váľa sa mi tu všade kde sa len pozriem. A hlavne náušnice, tak som si v nich urobila trocha poriadok. Využila som staré škatuľky od náramkov, náhrdelníkov z Avonu a prerobila som ich na škatuľku na náušnice. Pridala som ružovú stužku aby sa dali ľahko vytiahnúť :)
Myslím, že je to omnoho lepšie, ako to tu hľadať po popolníku, v ktorom som ich mala všetky pokope :)


 Tieto modré "kráľovské" kryštáliky mám z AVONu. Strašne sa mi páči ich jednoduchosť, no zároveň pôsobia noblesne :) 

 Lososovo perličkové vintage náušničky mám z netu a nosím ich v lete k šatám rovnakej farby. Sú ako vybrané z babkinej šperkovnice :)
 Tak tieto perličky som vám už ukazovala, spodný rad som pridala dnes, nech sú perličky pokope. Okrem spodného radu sú to perličky z New Yorker-u
 Práve rozmýšľam, že som mala ešte 2 páry tých gombičkových, nevadí možno sa nájdu :), s monogramom M sú so Sixt-u, korunkové z netu, zvyšok HaM
 Pamätám sa na tie zebrové, že som si ich kúpila cez prestávku v škole, keď som čakala na telesnú, bola som nimi uchvátená, jednorožcov a "Bambi" mám zo Sixt-u, spodný rad je od Ježiška :D
 Táto celá krabička je taktiež od Ježiska, ale tuším sú z Tesco-a. Sú ladené do staro ružovej a veľmi sa mi páčia.


Vysiace nášnice mám tiež. Myslím, že 2-4 páry no nenosím ich rada, ale veľmi sa mi páčia :). Aké náušnice preferujete vy ? Páčia sa vám niektoré z mojich ? Budem rada ak napíšete :)

Vydržte tu hrôzu vonku a prajem vám krásny víkend.

Ela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára