pondelok 11. marca 2013

TOP 5 - 10. týždeň

Prajem krásny deň :)

Minulý týždeň sa toho veľa významného nestalo, ale do TOP 5 mám určite čo dať :)



1.) Náhodne započutá pesnička v rádiu (ja rádia nepočúvam) a úplne ma nadchla, ako by bola písaná pre mňa, akoby som ju už niekde počula :)






2.) Len ja môžem mať to šťastie, že sa na mňa celú sezónu chrípky nič nechytí, až keď je chrípka na ústupe...


Zdroj


3.) Geissenovci.....áno viem, niekomu to príde otrasné, zbytočné, no pre mňa je to skvelá oddychovka. Predstavovať si, že môžem mať čokoľvek čo chcem, úžasné. Veľmi sa mi páči ich ižvot aj to ako sa tam kde sú dostali.
Zdroj


4.) Fotenie so sestrou s mamutom =D Čo vám budem hovoriť =D

5.) Posledný bod dávam úžasnú kúpu malých balení na problematickú pleť....krému 15ml, peeling 15ml, micerálky 20ml od Biodermy. Všetky produkty stáli 2,48e, pričom som pozerala na nete, že krémik má plné balenie 30ml a stojí cca 14e. Čiže balenie je úplne za super cenu a odporúčam omrknúť lekárne, či nemáte aj vy takú skvelú ponuku.
Aký ste mali týždeň vy ? Páčila sa vám pesnička? Pozeráte Geissenovcov ? Budem rada keď napíšete :)

Ela

2 komentáre:

  1. wow tú biodermu budem musieť popozerať, poskúšať, dúfam že aj u nás budú mať taký super balíček :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to ti prajem :) potom napis ci si objavila niekde a ci si spokojna :):)
      Ela

      Odstrániť