streda 14. novembra 2012

the twilight saga BREAKING DAWN part 2

Jupíííííííííííí
síce ju včera dostali do predajní, no nevyložili mala som prísť zajtra (čiže dnes) a aj keď ani dnes nebola upírska limitka vyložená zlatá teta mi to vytiahla z krabice, poukazovala a ja som už len vyberala a platila =)

Upírska limitka je doma a aj keď som mala menší prievan v peňaženke, radosť neskutočná =D


CENY
pigments 2,69
lak na nechty 2,19
linka na oči 2,49
lesk na pery 2,19
(ak som sa v niečom pomýlila prosím napíšte, keďže na bločku je pri každom výrobku napísané "Kozmetické potreby" =D )




Aj keď som pôvodne plánovala kúpiť zlatý lak, zlaté pigmenty a obe očné linky nakoniec vyhralo toto zloženie =)

Poďme pekne poporiadku

Pigmenty ma dostali už v prvej limitke a keď som videla, že budú aj v upírskej povedala som si, že je to dobré skombinovať nejako nech nemám odveci odtiene. No z neupírskych pigmentov ma zaujala 06 WOW its orange! tak teraz neviem možno tá zlatá sa k tomu hodí =D



najprv som si myslela, že fialová bude veľmi tmavá no na počudovanie je veľmi príjemna =)
konzistencia je ako aj u ostatných pigmentoch veľmi dobrá a výdrž dlhá
odtiene: 1. 02 ALICE HAD A VSION- AGAIN -fialové
2. 03 A PIECE OF FOREVER -zlatá (nedajte sa zmiasť, občas v kelímku vyzerá ako strieborná)



3. trblietavá fialová linka aj keď to nevidno je naozaj krásna škoda, že z môjho foťáku viac nedostanem =(

ako druhé vyhral na plnej čiare zlatý lak v odtieni 03 PUECE OF FOREER
sľubuje dlhú trvácosť, to vám neviem ešte potvrdiť, ale ak má takú istú konzistenciu ako ostatné laky, tak je to isto pravda =)

03 PUECE OF FOREER


naozaj vyzerá, ako by vo fľaštičke bolo rozpustené zlato =)


trblietavé linky na oči , tak poviem vám, že na tie som sa tešila snáď najviac a chcela som aj modrú aj fialovú, nakoniec, ale vyhrala fialová nakoľko si myslím, že sú si dosť podobné (nie rovnaké to nie, len že sú obe tmavšie), nieje medzi nimi viditeľný rozdiel



je to odtieň 01 ALICE HAD A VISION- AGAIN (radšej pozrite odtieň hneď na prvej foto alebo pri pigmentoch je to č.3)
naozaj veľmi pekná fialová, no asi ju budem používať ako trblič na čiernu, a možno aj nie =)

no a posledný je lesk na pery, pričom som si vravela niééé lesk si nekupuj máš ich milión, no keď mi ho tetuška ukázala neodolala som, proste bol môj a basta !



krásny lesk, voňavý, červený, trblietavý aj keď aplikátor môže niekomu vadiť mne sa nezdá zlý aj keď je iný ako ostatné =) mám pocit,že vonia (skoro) rovnako ako tie meniace lesky tint it!
odtieň 02 renesnee red



ostatné farby boli tiež nádherné, ale naozaj niet financií, inak by boli moje =)


HODNOTENIE
všetky výrobky sú krásne, spĺňajú čo sľubujú, sú proste upírsky dobré =)


snáď sa vám recenzia páčila, napíšte mi na čo máte z tejto limitky zálusk vy resp. čo už máte možno aj doma =) (ja si asi dokúpim ešte fialový lak a premýšľam aj nad tou lícenkou =) )



Ela

PS: článok je presunutý z pôvodnej stránky revise

vštky výrobky v tejto limitke možete vidieť na oficiálnom obrázku

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára