streda 14. novembra 2012

maskara FAKE IT! od CATRICE

Prajem krásny večer,

po minulých nájazdoch DM-iek som si popri inom uchmatla aj túto zaujímavú maskaru od CATRICE.

Bola vo výpredaji a stála po 50% zľave 2,35 e, nie že by som nemala špirál plný šuflík, no prečo neskúsiť ďalšiu.

Od CATRICE ešte žiadnu nemám, cena úžasna a ten kartáčik, nevídaný (naozaj som taký ešte nevidela).






FAKE IT! FALSE LASHES maskara sľubuje, že ti bude každý tvoje riasy závidieť, že budeš mať definované riasy s mega objemom a riasy budú vyzerať dlhšie a budú mať dokonalý tvar.

Poviem vám keď som videla ten kartáčik, nevedela som čo si myslieť, no zvedavosť bola väčšia.




Prvé nanesenie bolo strašné, to poviem na rovinu. Strašne veľa hmoty na kefke zapríčinilo totálne zlepenie rias. Po druhom nanesení sa to pekne vyvinulo, už na kefke neostávalo toľko špirály a efekt bol príjemný. Aj keď sa stým treba pohrať, nie je to ako u klasických kartáčikoch, no mne sa výsledok páči =) Občas som mala problém, ako kartáčik natočiť (chytiť), ale časom sa to nejako "samo urobilo" =)

Každá máme iné riasy, ja aj keby som nemala špirálu vyzerá to skoro, ako by som mala, preto sem nechcem dávať foto so špirálou, aby som nezavádzala.
Poviem len, že sa mi výsledok páči riasy po dobrom nanesení vyzerajú krajšie, hustejšie a dlhšie





HODNOTENIE

KONZISTENCIA 3/5

VÝDRŽ 3/5
BALENIE 4/5

CENA 5/5

SPOLU 15/20 (DOBRÝ VÝROBOK)

na záver dodám, že aj keď som osobne s výsledkom celkom spokojná, aj tak mám radšej riasenky s "menším obsahom hmoty na kefke" =) no za túto skúsenosť som rada =)
keďže bola vo výpredaji už sa sňou asi nestretneme (možno neskôr), tak ak niekoho zaujala, bežte sa ešte pozrieť do DMky či nejaká neostala =)

Ela

PS: článok je presunutý z pôvodnej stránky revise

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára